דואגת לבעל הבוגד: תושבת אזור הגליל המערבי, בת 75, מסרבת להתגרש מבעלה למרות שהיא יודעת שיש לו מאהבת והוא מתכוון להינשא איתה. הסיבה: אותה מאהבת כבר קברה שני בעלים קודמים והאישה חוששת שהיא תקבור גם את בעלה. "היא אישה קטלנית לפי ההלכה", טענה האישה הנבגדת בהסבר לאי הסכמתה להתגרש.
2 צפייה בגלריה
שני הבעלים נפטרו
שני הבעלים נפטרו
האישה לא ידעה על הרומן, עד שבעלה עזב את הבית
(צילום אילוסטרציה: shutterstock)

בני הזוג נשואים כבר 20 שנה, והם בשנות ה-70 של חייהם. הדרמה החלה לאחר שהבעל הפנסיונר הכיר אלמנה בת 74 באתר הכרויות. האישה לא ידעה על הרומן, עד שבעלה עזב את הבית.
האישה הנבגדת גילתה לעורכי הדין שרין ומורן סולן כי במכתב ששיגר אליה בעלה הוא כתב לה בין היתר, כי הוא מוכן לוותר על הכספים שיש להם בחשבון המשותף תמורת גט.

קראו עוד:

האישה מספרת כי המאהבת היא אלמנה ששני בעליה הקודמים נפטרו בנסיבות כאלה ואחרות ולכן היא חוששת לחייו. היא מסתמכת על הגמרא בשאלה מתי אישה נחשבת ל"אישה קטלנית". גרסה אחת אומרת כי אישה שאיבדה שני בעלים, והשנייה, רק אחרי שאיבדה שלושה בעלים. "אני חוששת לחיי בעלי. המאהבת שלו כבר 'הרגה' שני בעלים ועל פי ההלכה היא נחשבת ל'אישה קטלנית'".


2 צפייה בגלריה
בני הגיל השלישי
בני הגיל השלישי
"זכותי להינשא לאיזה אישה שאני רוצה ואין צורך לדאוג לי"
(צילום: FREEPIK)

עוד טוענת האישה כי היא מסכימה שבעלה ייפגש פעמים בשבוע עם המאהבת שלו, אבל היא לא תסכים להתגרש ממנו. הבעל טוען להגנתו: "זכותי להינשא לאיזה אישה שאני רוצה ואין צורך לדאוג לי. אשתי ממילא לא דואגת לי כבר שנים ולא מספקת את צרכיי. לא סתם הכרתי אישה אחרת".
בני הזוג נשלחו ליישוב סיכסוך כנדרש על פי החוק במקרים כאלה ורק אם הליך זה לא יצלח, יפתח תיק בבית הדין הרבני ואז תעלה סוגיית ה'אישה הקטלנית'.