משרד הבריאות הוציא היום (שני) צו סגירה מנהלתי למסעדת סמוראי פוד, בקניון הסינמול לב המפרץ (שד' ההסתדרות 55). זאת, בשל ליקויים שונים שהתגלו במקום בעת ביקורת שנערכה אמש (ראשון) בעל המקום, ראול מוזס, ששוהה בחו"ל, ציין כי אירעה תקלה במסעדה שתתוקן בהקדם האפשרי.
2 צפייה בגלריה
מסעדת הסמוראי פוד בלב המפרץ, היום
מסעדת הסמוראי פוד בלב המפרץ, היום
מסעדת הסמוראי פוד בלב המפרץ, היום
(צילום: פרטי)
בביקורת שנערכה במסעדה התגלה ריח רע במחסן שבו מפשירים את הבשרים. "לא ברור מקור ריח זה (ככל הנראה ריח של גווייה)", נכתב בצו הסגירה, שנכנס לתוקף באופן מיידי, כאשר ביום רביעי יערך לבעל המסעדה שימוע.
עוד צוין בצו, כי העובדים ומנהל המטבח לא היו בקיאים בתברואת מזון, מדורי העבודה במטבח לא ברורים, תנור בישול לא נקי, פח אשפה לא מכוסה, מקרר בשרי לא נקי, ארגז ירקות ללא מכסה, בלי בישול מושחרים, קיר ללא ציפוי קרמיקה, תקרת העסק שחורה ולא נקייה. באזור ההגשה נמצא כי שמן הטיגון לא היה נקי וכלי הבישול לא היו נקיים. גם במחסן התגלו ליקויים, כמו רשתות חלוקות, מקפיא לא נקי, העדר איוורור ועוד.

2 צפייה בגלריה
הליקויים שנמצאו במסעדת סמוראי פוד
הליקויים שנמצאו במסעדת סמוראי פוד
מצב תברואתי ירוד. הליקויים שנמצאו במסעדת סמוראי פוד
(צילום: משרד הבריאות)

קראו עוד:

"בביקורת זו נמצאו ליקויים חמורים ומצב תברואי ירוד במיוחד והכל באופן המסכן את בריאות הציבור באופן מידי. נוכח הממצאים האלו אני מוציאה צו הפסקה מנהלי לעסק לפני שימוע", כתבה בצו ד"ר רנא שיבלי, סגנית רופאת המחוז.
בעל המסעדה, ראול מוזס ציין בתגובה כי מדובר בעסק ותיק שעובד במקום 22 שנים וכי בתוך יום, יומיים הליקויים יתוקנו, כדי לאפשר את פתיחת העסק בהקדם.