כתב אישום ובקשה למעצר עד לתום ההליכים הוגשו השבוע נגד תושב קרית ביאליק בן 50 בגין תקיפת אמו בת ה-80 ואיומים על חיי השוטרים שעצרו אותו.
1 צפייה בגלריה
תקף את אמו
תקף את אמו
האם נפלה על הרצפה ונחבלה בראשה
(צילום: sutterstock)
על פי הנטען, הבן הטיח את אמו הקשישה על הקיר ולאחר מכן השליך אותה מדירתה. "הוא נותן לי מכות ככה סתם, 25 שנה אני חיה ככה", סיפרה הקשישה למשטרה.
על פי כתב האישום, שהוגש לבית המשפט השלום בקריות, הנאשם מתגורר עם אמו בדירה בקרית ביאליק. לפני כחודש, בשעות הצהריים, הציעה לו האם לבוא לאכול.
אז, מסיבה לא ברורה, הוא ניגש למטבח, תפס אותה בחולצתה באמצעות שתי ידיו, משך אותה לסלון והטיח את גופה לעבר הקיר. בעקבות התקיפה האם נפלה על הרצפה ונחבלה בראשה מארון. הבן לא חדל ממעשיו ובשעה שהייתה על הרצפה בעט בה בגבה התחתון.
קראו עוד >>
האם שכבה על הרצפה, צעקה לעזרה ובנה תפס אותה והרים אותה. הוא לקח את מפתח הבית מהתיק שלה, הוציא אותה מחוץ לדירה ונעל את הדלת כשהוא מותיר אותה בחוץ. האם רצה כשהיא בוכה וכואבת אל ביתה של קרובת משפחתה וסיפרה לה על שהתרחש.
כתוצאה מהתקיפה סבלה הקשישה מחבלות בראשה ובגבה ושטף דם בקרקפת. בהודעה שמסרה למשטרה תיארה מסכת התעללות פיזית ונפשית ממנה היא סובלת כבר שנים מצד בנה. "אני חיה בפחד, אישה מבוגרת ככה צריך? הוא עצבני הוא נותן לי מכות ככה סתם, 25 שנה אני חיה ככה. שתקתי הרבה, הוא הבן שלי, אני מרחמת עליו, אני כל הזמן סוגרת את הדלת שאני מבפנים ואני נמצאת בחדר", אמרה.
בחקירתו במשטרת זבולון איים הבן בפגיעה בשוטרים, לא נתן מענה רלוונטי לשאלות שנשאל ושמר על זכות השתיקה. השבוע כאמור הוגש נגדו כתב אישום בעבירות של תקיפת זקן הגורמת חבלה של ממש ואיומים ובקשה למעצרו עד לתום ההליכים.
"עולה תמונה ברורה של התנהגות מאיימת אשר נמשכת זמן רב, הגובלת בהתעללות נפשית ופיזית מצד המשיב במתלוננת", נכתב. עוד צוין, כי לנאשם שלוש הרשעות קודמות בעבירות של אלימות כאשר אחת מהן כלפי האם ואחת כלפי קטין.
פורסם לראשונה: 08:12, 09.02.22