שלשום (ג') נפתח משפטו של תושב קרית חיים (36) אשר שלח הודעות ווטסאפ לבתה (18) של בת זוגו ואיים עליה שיפגע בה, באמה ובעצמו, בעקבות רצונה של אמה להיפרד ממנו.
1 צפייה בגלריה
הטרדה באמצעות הטלפון
הטרדה באמצעות הטלפון
הטרדה באמצעות הטלפון
(צילום אילוסטרציה: pixabay)
בני הזוג והנערה מתגוררים יחד. על פי כתב האישום שהוגש לבית משפט השלום בקריות, בתאריך 1.6.20, שבוע לאחר שזוגתו הודיע לו כי הוא מעוניינת לסיים את הקשר עימו, ישב הנאשם בסלון הבית ושלח את ההודעות המאיימות לוואטסאפ של הילדה, אשר שהתה באותה עת בחדרה.
לאחר מכן איים עליה פנים מול פנים ואמר לה: "אם את אומרת שאני לא צודק, אז את צריכה למות". בהמשך הורה הנאשם לילדה שתיגש להעיר את אמה ותבקש ממנה שתיכנס למיטה הזוגית בחדרם, שאם לא כן, היא (הילדה) תמות.
הילדה הזמינה את המשטרה, ועל פי כתב האישום, הנאשם איים להתאבד ונעצר על ידי שוטרים שהגיעו לדירה. בעת מעצרו השתולל בניידת ולאחר מכן תקף שוטר בתא המעצר.
הוא מואשם בעבירות של איומים, תקיפת שוטר והפרעה לשוטר במילוי תפקידו. יחד עם כתב האישום הוגשה נגדו גם בקשה למעצר עד לתום ההליכים, אך לאחר חמישה ימים הוא שוחרר בערבות למעצר בית מלא בבית הוריו, בפיקוח אזיק אלקטרוני.
ביום שלישי, עם פתיחת משפטו, הנאשם ענה על כתב האישום נגדו.
סניגוריו, עו"ד תמי אולמן ועו"ד יעקב שמילוביץ, הודו בשמו בעבירות איומים כלפי בתה של בת זוגו והכחישו את תקיפת השוטר. לטענתם, מרשם הותקף על ידי השוטר ונאלץ להגן על עצמו.
השופטת איילת השחר ביטון-פרלה קבעה כי שלב ההוכחות במשפט יחל בחודש אוקטובר.