חל שיפור במצבו של הנער בן ה-16 שאושפז במצב קשה בבית החולים רמב"ם בחיפה. הנער חזר להכרה ונושם בכוחות עצמו. בדיקת הקורונה שנעשתה לו יצאה שלילית. מספר חולי הקורונה בקריות נותר ללא שינוי ועומד על 84. מספר המחלימים עלה ב-3.
1 צפייה בגלריה
בית החולים רמב"ם
בית החולים רמב"ם
בית החולים רמב"ם
(צילום: נחום סגל)
בשבוע שעבר אושפז בבית החולים רמב"ם בחיפה נער בן 16 חולה קורונה. הנער הועבר לרמב"ם מבית חולים אחר בצפון כשהוא במצב קשה, מורדם ומונשם וסובל מבעיה לבבית וכשל רב מערכתי. הוא אושפז במחלקת טיפול נמרץ ילדים בחדר לחץ שלילי מבודד, לאחר שבדיקת הקורונה החמישית שנעשתה לו נמצאה חיובית במידה גבולית.
הבוקר (א') הודיעו מבית החולים כי חל שיפור במצבו של הנער, הוא שב להכרה ונגמל מהנשמה. כך גם הילדה בת ה-11 שהיתה מאושפזת אף היא במצב קשה. בדיקות הקורונה שנעשו לשניהם נמצאו שליליות. דוברות רמב"ם: "שיפור במצב שני בני הנוער (בת 11 ובן 16) המאושפזים בטיפול נמרץ ילדים בבית חולים רות לילדים ברמב"ם - השניים חזרו להכרה מלאה ונגמלו מהנשמה. עדיין בטיפול נמרץ להשגחה. כמו כן - בדיקות הקורונה של שניהם שליליות".
כמו כן נתונים חדשים שפרסם אמש (שבת) משרד הבריאות אודות מספר חולי הקורונה בארץ, בפילוח לפי ערים, חושפים כי לא חל שינוי במספר החולים בקריות והוא נותר 84. עם זאת מספר המחלימים עלה ב-3 ועומד כעת על 53.
בקרית ים עומד מספר החולים על 29. מספר המחלימים עלה ב-1 ועומד כעת על 17. מספר האנשים הנמצאים בבידוד ביתי הינו 6 בלבד. בקרית אתא נותר מספר החולים בימים האחרונים ללא שינוי ועומד כעת על 25. כך גם מספר המחלימים שעומד כעת על 19. מספר האנשים הנמצאים בבידוד ביתי עקב חשיפה לחולי קורונה הוא 5.
בקרית ביאליק עלה מספר החולים הינו 17. מספר מחלימים עלה ב-2 ועומד כעת על 11 מחלימים. מספר האנשים הנמצאים בבידוד ביתי הינו 10. בקרית מוצקין מספר החולים הוא הנמוך ביותר ועומד על 13 חולים בלבד. מספר המחלימים נותר אף הוא ללא שינוי ועומד על 6. עם זאת מספר האנשים הנמצאים בבידוד ביתי עקב חשיפה לחולי קורונה הוא 8.
בחיפה עלה מספר החולים ביממה האחרונה ב- 2 והוא עומד כעת על 166. מספר המחלימים עלה ב-5 ועומד כעת על 109. מספר האנשים הנמצאים בבידוד ביתי נותר 80. גם ברכסים לא חלה עליה במספר החולים והוא נותר 40. מספר המחלימים עלה ב-3 ועומד כעת על 25. תושב אחד נמצא בבידוד ביתי.