אישה בשנות ה-30 לחייה נרצחה בצהריים (יום ב') בדירה ברחוב דגניה בקריית חיים. בן זוגה, בן 28, נעצר בסמוך למקום על ידי שוטרי סיור לאחר שהלך בלי מסכה ועורר את חשדם של השוטרים.
3 צפייה בגלריה
רצח ברחוב דגניה
רצח ברחוב דגניה
בן 28 נעצר בחשד לרצח בת זוגו
(צילום: איתי בן אליעזר)
על פי עדויות ראשונות, שוטרים שעברו ברחוב דגניה הבחינו בגבר משוטט ללא מסכה. משלא נענו, פרצו וגילו את גופת האישה. הגבר נעצר, והמשטרה פתחה בחקירת האירוע לבדיקת הרקע הנסיבות.
יצוין, כי האישה, קורבן הרצח, במקור מהיישוב הצפוני מכאוכב אבו אל היג'א, והחשוד ברצח מג'דידה מכר.
3 צפייה בגלריה
רצח ברחוב דגניה
רצח ברחוב דגניה
זירת האירוע ברחוב דגניה
(צילום: איתי בן אליעזר)
מדוברות מד"א נמסר כי בשעה 11:38 התקבל דיווח במוקד 101 במרחב כרמל על אישה מחוסר הכרה בבית ברחוב דגניה בקרית חיים. חובשים ופראמדיקים של מד"א מדווחים על אישה בשנות ה-30, ללא סימני חיים וקובעים את מותה.

יו"ר ועד הבניין ברחוב דגניה סיפר למיינט קריות כי האישה הגיעה להתגורר בפברואר השנה והתכוונה לעזוב לקרית ביאליק. ילדיה אינם מתגוררים עימה. "ראיתי בבוקר אדם שדפק בדלת ביתה", סיפר אחד השכנים. "פעמים רבות נשמעו צעקות מהדירה, גם בלילות".
קצין אח"מ בתחנת זבולון סגן-ניצב זיו מלמוד: "שוטרי סיור של תחנת זבולון שהיו בסיור שגרתי פה באזור הבחינו באדם שעורר את חשדם. ניגשו לבדוק את פשר מעשיו. לאחר בדיקה מעמיקה, עלה חשד שהוא מעורב באירוע פלילי. בשלב הזה, השוטרים ביצעו בדיקה ועלה שקורבן הרצח ככל הנראה קשורה אליו בצורה כלשהי. השוטרים הגיעו לדירה ומשלא קיבלו ממנה מענה, פרצו לתוך הדירה ומצאו את גופת הקורבן".
3 צפייה בגלריה
רצח ברחוב דגניה
רצח ברחוב דגניה
צוות מד"א נאלץ לקבוע את מותה
(צילום: איתי בן אליעזר)
עוד כתבות תמצאו בערוץ חדשות הקריות
פורסם לראשונה: 12:47, 19.10.20