שלומי מגן, תושב קרית אתא בעבר, בן 53, הלך לעולמו אחרי מחלה קשה. מגן הותיר אחריו אישה, יעל, ושני בנים, אלעד, בן 25 ורועי, חייל בשירות סדיר. מגן היה רוב חייו עצמאי ובשנים האחרונות עבר להתגורר ברמת ישי ועבד כסוכן מכירות בתחום המזון. הלווייתו תתקיים היום (שלישי) בשעה 16:00 בבית העלמין ברמת ישי.
2 צפייה בגלריה
שלומי מגן ז"ל
שלומי מגן ז"ל
חברי ילדות. ליאור טרגן (מימין) ושלומי מגן ז"ל
(צילום: פרטי)
מנכ"ל עיריית קרית ביאליק, ליאור טרגן, חבר ילדות של מגן, כתב לזכרו: "אח יקר ואהוב וחבר ילדות. הלכת מאיתנו לאחר מאבק ממושך וקשה, לא ייאמן, קשה לדבר עליך בלשון עבר. יהי זכרך ברוך אח יקר".
2 צפייה בגלריה
שלומי מגן ז"ל
שלומי מגן ז"ל
"חיבוק ודמעות מלווים אותך בדרכך האחרונה". שלומי מגן ז"ל
(צילום: פרטי)
בשיחה ל-mynet קריות סיפר טרגן: "הכרתי את שלומי בכיתה א', בבית הספר גורדון בקרית אתא, שם למדנו ביחד, ומאז נהיינו חברים. אנחנו קבוצה של חברים שהולכת יחד זמן רב ושמרה על קשר מצוין. גם הנשים שלנו, יעל וטליה חברות טובות, עוד לפני שאנחנו הכרנו אותן".
מגן חלה בסרטן לפני כשנתיים, אבל מצבו הידרדר בתקופה האחרונה. הוא עבר ניתוח, ולפני כשבוע איבד את ההכרה, עד שנקבע מותו.
טרגן: "ראיתי אותו בפעם האחרונה בשבת לפני שבועיים. הוא היה אחרי ניתוח, והתלונן על כאבים חזקים. ניסיתי לעזור לו, לסייע לו בדברים שאפשר. הייתה לו קריסת מערכות. המשכתי ללכת לבית החולים, גם יום לפני שנפטר הייתי שם, אבל הוא איבד הכרה ולבסוף הלך לעולמו. קשה לדבר עליו בלשון עבר, בלתי נתפס בעיני".
אחיו, מיכאל מגן, כתב: "שרז אחי היקר, מרכין ראש ואבל את לכתך. המאבק במחלה הארורה הכריע ותם הסבל. חיבוק ודמעות מלווים אותך בדרכך האחרונה. אהבתי ואוהב אותך אחי".
טרגן הוסיף, כי תמיד אחרי המוות, מספרים טובות על אנשים: "במקרה של שלומי, כל מילה נכונה. איש של אמת, איש ישר, איש צנוע, איש משפחה למופת. הוא כבר חסר לי".
פורסם לראשונה: 13:07, 18.05.21