מספר הנדבקים בנגיף הקורונה בקריות ממשיך לעלות ובמקביל נסגרים עוד מוסדות חינוך. הבוקר (ראשון) התבשרו 400 הורים כי עקב תחלואה גבוהה של צוותי הוראה ותלמידים - בית הספר נסגר וכל שכבות הגיל יעברו ללמידה מרחוק.
1 צפייה בגלריה
נסגר, בית הספר נעורים
נסגר, בית הספר נעורים
נסגר, בית הספר נעורים
(צילום: דורון גולן)
כזכור, אחרי כחודש וחצי בבית ובמסגרת היציאה המדורגת מסגר החגים, חזרו תלמידי כיתות א'-ד' בבית הספר נעורים ב-1 בנובמבר לספסל הלימודים וב-24 בנובמבר הצטרפו אליהם כיתות ה'-ו'. סך הכל 16 כיתות לימוד וכ-400 תלמידים.
עוד בחדשות:
מנהלת בית הספר, מירי בן שושן, הודיעה הבוקר (ראשון) להורים: "מבקשת להביא לידיעתכם כי עקב ריבוי עובדי ההוראה של ביה״ס המצויים בבידוד, תלמידי בית הספר, בכל שכבות הגיל יעברו ללמידה מרחוק. בהוראת משרד החינוך, מנהל המחוז, ד״ר סער הראל, וראש העיר, אלי דוקורסקי, בית הספר יעבור ללמידה מרחוק. הצוותים יעמדו לרשותכם בכל מענה".
אחת האמהות אמרה למיינט קריות: "כרגע אחד מאיתנו, אני או בעלי, לא יכולים לצאת לעבוד. הילדה מאוד עצובה בבידוד, אבל היא תסתדר, אנחנו לקחנו את זה יותר קשה".
יו"ר הנהגת ההורים, שירית זמיר, שלחה אף היא מסר להורים: "הורים יקרים, נכנסנו למצב לא נעים ומאוד מבלבל עקב תחלואה גבוהה וריבוי בידודים שהובילו להחזרת בית הספר ללמידה מרחוק. חשוב לי שתדעו שאני כאן עם האצבע על הדופק בודקת ועוקבת צמוד על כל תרחיש ועדכון בבית הספר".
ממשרד החינוך נמסר: "9 כיתות הכוללות תלמידים וצוות חינוכי נמצאים בבידוד עקב כך בהנחיית מנהל המחוז, ד"ר סער הראל, בית הספר עבר ללמידה מרחוק".
לכל העדכונים - חדשות הקריות
פורסם לראשונה: 16:26, 06.12.20