תושב קרית אתא (53) נעצר בחשד לרצח תומר פרץ ז"ל שנורה למוות מרכב חולף לפני חודש וחצי ברחוב זבולון בקרית אתא. מעצרו של החשוד הוארך אמש (רביעי) על ידי בית משפט השלום בקריות בארבעה ימים.
2 צפייה בגלריה
אירוע ירי בקרית אתא
אירוע ירי בקרית אתא
חוקרי מז"פ הוזעקו לזירה. אירוע הירי בקרית אתא
(צילום: שי רגב)
פרץ (30), תושב טירת הכרמל, חוסל בלילה שבין 10 ל-11 באוקטובר, פרץ פונה במצב אנוש על ידי מד"א לבית החולים רמב"ם, שם נקבע מותו.
החשוד, הובא אמש לבית המשפט ונציג המשטרה שאער פראן ביקש להאריך את מעצרו ב-10 ימים. בדיון המשפטי ציין סנגורו של החשוד, עו"ד ציון שמעון, כי בזמן הרצח, מרשו היה עם חבר ואותו חבר נחקר אתמול ושוחרר, על כן שאל הסנגור מה ההבדל בין מרשו לאותו חבר.
על שאלה זאת ענה נציג המשטרה בדוח סודי שהגיש לעיני השופט בלבד. כמו כן, סירב נציג המשטרה לענות לשאלה האם החשוד הוא זה שירה במנוח ואמר שהוא חשוד שביצע את הרצח עם חברים.
2 צפייה בגלריה
אירוע ירי בקרית אתא
אירוע ירי בקרית אתא
בכוונת המשטרה לבצע פעולות חקירה רבות. אירוע הירי בקרית אתא
(צילום: שי רגב)
שופטת בית משפט השלום בעכו, ג'ני טנוס, אשר האריכה את מעצרו של החשוד בארבעה ימים, עיינה בתיק החקירה המשטרתי וציינה כי היא שוכנעה שקיים חשד סביר לכך שהחשוד ביצע את המיוחס לו.

כמו כן ציינה השופטת: "נתתי את דעתי לשאלותיו של הסנגור בכל הנוגע לשחרורו של אדם ומעיון בחומר החקירה אני מוצאת כי נתון זה, אין בו בשלב זה, כדי להשפיע על החלטתי.
"בכוונת המשטרה לבצע פעולות חקירה רבות, 50 במספר. חלק משמעותי מפעולות אלו מקים עילת מעצר בשל חשש לשיבוש מהלכי חקירה".
פורסם לראשונה: 11:43, 26.11.20