המשטרה הגישה היום (ב') כתב אישום נגד תושבת קרית ביאליק, בת 40, שדקרה את בעלה לאחר ששתו בקבוק ויסקי. על פי כתב האישום, האישה הכתה בפניו בחפץ, דקרה אותו עם סכין מטבח בידו וכשנפל על הרצפה בעטה בכל גופו. כל זאת בשעה שבנם הקטין בן ה-13 שהה בבית.
1 צפייה בגלריה
ריב בין בני זוג
ריב בין בני זוג
ויכוח התפתח בין בני הזוג שהיו בגילופין
(צילום אילוסטרציה: shutterstock)
בכתב האישום שהוגש לבית משפט השלום בקריות, נטען כי ביום שישי לפני כשבוע בשעות הערב התפתח ויכוח בין בני הזוג שהיו באותה עת בגילופין לאחר ששתו בקבוק ויסקי.
במהלך הוויכוח תקפה האישה את בעלה עם חפץ בפניו ודקרה אותו באמצעות סכין מטבח בידו השמאלית. בעקבות התקיפה נפל בעלה ארצה והאישה המשיכה לתקוף אותו בבעיטות בכל חלקי גופו.
עובר אורח, ששמע את הצעקות של האישה 'הצילו הורגים', הזמין ניידת משטרה. השוטרים הגיעו אל הבית והבעל פתח להם את הדלת כשידו שותתת דם. הוא פונה באמצעות מד"א לקבלת טיפול בבית החולים. לאור דברים אלה היא הואשמה בעבירות של חבלה כשעבריין מזויין ותקיפה הגורמת חבלה של ממש בבן זוג.
בנוסף, ביקשה המשטרה להאריך את מעצרה של הנאשמת עד לתום ההליכים. בבקשה נכתב כי הנאשמת הודתה בפני השוטרים כי היא דקרה את בעלה ואף הצביעה על הסכין בה השתמשה.
"גרסתה של המשיבה בחקירותיה", נכתב, "הינה גרסה מתפתחת אשר מתאימה את עצמה ומשתדרגת כך שתתאים לטענתה כי הגנה על עצמה לאחר שהתלונן תקף אותה, אך אינה הזמינה משטרה לאחר שלטענתה הותקפה על ידי המתלונן".
עוד נטען, כי הנאשמת נוהגת לשתות משקאות אלכוהוליים כבשגרה והאינטרס של הגנה על הציבור בכלל ובנה הקטין שנכח בבית בשעת האירוע, גובר על האינטרס שבחרותה.
"המתלוננת נחקרה ומסרה מספר גרסאות, שאינן אחידות, אך באופן כללי, היא מתארת את התקיפה, כיצד הפיל אותה החשוד, בעט בה, משך בשערותיה, נתן לה מכות עם הידיים, "דפק" לה את הראש בארון המטבח", כתב השופט בהחלטתו.
"לדבריה, מדובר בבחור גדול, היא לא ידעה איך להגן על עצמה ולכן ניסתה להדוף אותו, להכות אותו בידיים. בשלב מסוים תפסה סכין ודקרה אותו ביד שמאל. עוד מסרה, כי השניים שתו אלכוהול (בקבוק וויסקי).
"בת הזוג שאף היא כאמור חשודה בתקיפה, צולמה וניכרים סימני חבלה על מרבית חלקי גופה, גם בחלק האחורי של הגוף. החשוד טען כי חבלותיה של בת הזוג, נובעות מנפילה".
יצוין, כי הבעל (49) נעצר אף הוא בשבוע שעבר על ידי המשטרה, מספר ימים לאחר האירוע, בחשד לתקיפה של אשתו. מעצרו הוארך ביומיים בבית משפט השלום בחיפה.
פורסם לראשונה: 14:45, 18.01.21