התפרצות הקורונה בבתי אבות: 6 דיירים מבית האבות "בן יהודה" בקרית ביאליק אובחנו כחולים בקורונה. בני המשפחות של החולים עודכנו על מצבם.
1 צפייה בגלריה
בית אבות בן יהודה בקרית ביאליק
בית אבות בן יהודה בקרית ביאליק
בית האבות "בן יהודה" בקרית ביאליק
(צילום: פרטי)
בית החולים רמב"ם הודיע, כי אתמול בלילה (שני) והבוקר (שלישי) פונו מבית האבות בן יהודה בקרית ביאליק 9 דיירים שהרגישו שלא בטוב. בבדיקות קורונה נמצא כי 6 מהם חיוביים לקורונה.
עוד נמסר, כי כל החולים אושפזו במחלקת "כתר" (קורונה), ונכון לעכשיו מצבם טוב.
דובר בית האבות, ליאור רוזנטל: "אתמול בלילה היה לנו דייר אחד שפיתח חום. הוא פונה לבית חולים כרמל שם אובחן כחולה קורונה. מאחר שבבית החולים כרמל אין מחלקת קורונה, הוא הועבר לבית חולים רמב"ם.
"לאור המידע עשינו בדיקה יזומה של חום לדיירים במחלקה שלו ומצאנו 4 דיירים נוספים עם חום. הם כולם פונו באופן מיידי לרמב"ם, שם אובחנו כחולי קורונה. כתוצאה מהמידע הזה הזמנו בדיקות מהירות לכלל הדיירים והצוות שלנו בבית האבות. אנחנו ממתינים עכשיו לתוצאות הבדיקות.
"בינתיים אנחנו שומרים על בידוד וריחוק חברתי על פי הנחיות של חמ"ל קורונה, כל העובדים במיגון מלא ועשינו הפרדה שלכל מחלקה יש לה את הצוות שלה. הצוות נמצא בבידוד עם המחלקה שלו, עד לקבלת תוצאות הבדיקות אז נדע כיצד להמשיך לנהוג.
"הבוקר הודענו למשפחות שאנחנו עוצרים את הביקורים עד לקבלת הנחיות שניתן לעשות זאת. כל החולים הינם בגילאי 80+ אנשים מאוד מבוגרים עם מחלות רקע. אנחנו נמצאים בקשר עם המשפחות".
ראש עיריית ביאליק, אלי דוקורסקי: "הזוי בעיני כאשר ישנה התפרצות של מגפה בבית אבות אצלי בעיר, עם מספר כזה גדול של אנשים שנמצאים מאומתים בזמן אמת, ומשרד הבריאות לא טורח להגיד לי את זה, ואני צריך לשמוע את זה מעיתונאים.
"המשרד הזה מנותק ולא מבין את תפקידו ומתנהל באופן כושל וחסר אחריות, ואני מקווה ששר הבריאות ינער את האנשים במשרד הזה. לא יכול שמתחילת משבר הקורונה אני לא מקבל נתונים מהמשרד. מי הם האנשים החולים באיזה שכונות, היכן הם גרים בעיר כדי שנדע להיערך ולתת את המענה הנכון. הם מנותקים".
פורסם לראשונה: 19:28, 07.07.20