הותר לפרסום: קטטה שהתפתחה בין חבורת בני נוער, הסלימה והובילה למותו של נער בן 17 מהיישוב גן-נר, איתי יצחק ז"ל. בבית החולים העמק בעפולה נקבע הבוקר (שבת) מותו של הנער, שנפצע אמש אנושות במהלך קטטה במועצה האזורית הגלבוע. נסיבות האירוע בחקירת המשטרה, והוטל על חקירת האירוע צו איסור פרסום.
2 צפייה בגלריה
איתי יצחק ז"ל
איתי יצחק ז"ל
איתי יצחק ז"ל
(צילום: פרטי)
בכניסה לאחד היישובים בגלבוע אירעה אמש קטטה בין צעירים בני 16-17. מהמשטרה נמסר כי כתוצאה מהקטטה אחד הקטינים בן 17 נפצע באורח אנוש והוא פונה על ידי חבריו לבית חולים העמק, שם הרופאים נאלצו לקבוע את מותו.
במשטרה ציינו כי עם קבלת ההודעה במוקד 100 של משטרת ישראל חוקרי משטרת ישראל בליווי מעבדה ניידת הוזנקו למקום איתרו את זירת האירוע והחקירה הוטלה על מחלק הרצח של היחידה המרכזית. בשלב זה נעצרו שבעה בני אדם.
מהמועצה האזורית הגלבוע נמסר כי עובד נור, ראש מוא"ז הגלבוע, מצוי בכל זירות האירוע מאז שעות הבוקר המוקדמות, ובשיתוף כל הגורמים הרלוונטיים במשרד החינוך, במשטרה, בתחנת העמקים, והגורמים המקצועיים במועצה, רתם את הנהגת המועצה בכלל ונציגי הישובים בפרט, וביחד עם צוותי הצח"י ביישובים, מעניקים את כל המענים הנדרשים בכל הרבדים לילדים, לבני הנוער, להורים, לקהילות ולתושבים.
2 צפייה בגלריה
המשטרה סגרה את זירת האירוע
המשטרה סגרה את זירת האירוע
המשטרה סגרה את זירת האירוע
(צילום: דוברות המשטרה)
"הבוקר התבשרנו בצער רב על מותו של נער בן היישוב הקהילתי שלנו, גן נר". אומר עובד נור, ראש המועצה. "אני מבקש לשלוח בשם כל תושבי ויישובי הגלבוע את תנחומינו למשפחה היקרה. כולנו מזועזעים מההתפתחות המחרידה של קטטת בני נוער ופגיעה והריגה.
"אנחנו מנהלים את הטיפול באירוע בכל הרבדים הנדרשים ובמלוא הרגישות המחייבת, אבל דבר אחד ברור- כשמדובר בילדים, כל ילדי הגלבוע הם הילדים של כולנו ואין שום אבחנה בין הישובים, ולכן כל קהילת הגלבוע כאחד מגויסת לתמיכה במשפחה ובגלבוע כולו".
דברי ראש המוא"ז הגלבוע:
גורמים בגלבוע מציינים כי אלימות בין בני נוער, הינה תופעה נוראית המתרחשת לצערנו בכל הארץ, באופן שאינו פוסח על אף חברה. העובדה שאלימות כזו מוצאת מקום בגלבוע, מופת לסובלנות וכיבוד הזולת, היא ההוכחה שזה מגיע למקומות ולמשפחות הכי טובות.
דברי שגיא כהן. חבר מליאה מגן נר:
עוד נמסר מהמועצה, כי עם היוודע דבר המקרה החמור, התגייסה המועצה במלוא מרצה לתמוך בתושבי הישובים תוך הוקעת המעשה, והירתמות לטיפול הנדרש. בין השאר כאמור רתמה את הנהגות הישובים שביקשו להביע את השותפות האיתנה שמתקיימת בגלבוע, מימי ראשית ההתיישבות, תוך אמירה ברורה נגד הסתה ואלימות, והתייצבות מלאה לצד המשפחה והיישוב.
בדיע חאמד, יו"ר ועד הכפר מוקייבלה: "הראשונים להתייצב לצד המשפחה והיישוב, זה הנהגת ותושבי היישוב מוקייבלה. ילדי גן-נר וילדי מוקייבלה הם הילדים של כולנו! אנחנו מחבקים את המשפחה ושולחים את תנחומינו".
רוני חיון, יו"ר ועד הישוב גן נר: "זה אירוע קשה ליישוב גן נר, וההתייצבות של המועצה והנהגת מוקייבלה לטיפול משותף חשובה מאוד! ברור לנו שהאירוע לא יסתיים בשבוע אחד וכולנו נלווה אותו ככל שצריך, ונתמוך במשפחה ככול שנדרש".
פורסם לראשונה: 16:51, 24.10.20