תושב קרית אתא (34) נעצר הלילה (בין שבת לראשון) בחשד שתקף את בת זוגו, ברח לגג, פתח בלוני גז וזרק אותם על שוטרים שבאו לעוצרו. לאחר מכן ניסה לברוח על ידי קפיצה לגג של בניין סמוך, נפל ושבר את שתי רגליו. כעת הוא מאושפז בבית החולים רמב"ם. עו"ד רועי קרן: תקופת הקורונה גרמה ללחץ בבית ולמשבר בין בני הזוג, כתוצאה מכך מרשי שתה אלכוהול ופעל מתוך לחץ".
2 צפייה בגלריה
(צילום ארכיון: דוברות המשטרה)
התקרית אירעה בחצות הלילה שבין שבת לראשון. על פי חשד, המשטרה החשוד תקף את בת זוגו בשל ויכוח של מה בכך, לאחר מכן זרק חפצים בבית וכאשר הגיעו שוטרים שהוזעקו למקום, הוא ברח לגג, פתח את בלוני הגז וזרק אותם לעבר השוטרים. החשוד שביקש להמשיך במנוסתו, ניסה לקפוץ לגג של בניין סמוך ונפל. שתי רגליו נשברו והוא פונה לבית החולים ואמור להיכנס לחדר ניתוח לקיבוע רגליו.
הבוקר (א') הגישה המשטרה בקשה להאריך את מעצרו של החשוד בחשד לעבירות של תקיפת סתם, איומים, תקיפת שוטר והיזק לרכוש. החשוד אשר מאושפז לא נכח בדיון המשפטי ונציג המשטרה, רס"ב פרדי סטיזקוב, ביקש להאריך את מעצרו שלא בפניו וציין כי לחוקרים לא היתה אפשרות לחקור אותו כי הוא עדיין לא סיים את הטיפול הרפואי".
סניגורו של החשוד, עו"ד רועי קרן, ביקש מבית המשפט לא להאריך את מעצרו של מרשו וציין כי במשך חודשים רבים לא יוכל לעמוד על רגליו. כמו כן טען עו"ד קרן, כי נציג המשטרה לא הגיש בדיון ראיות להוכחת החשד נגד מרשו.
2 צפייה בגלריה
(עו"ד רועי קרן. צילום פרטי)
שופטת בית משפט השלום בקריות, לובנה שלאעטה חלאילה, האריכה את מעצרו של החשוד בשלושה ימים. בהחלטתה ציינה: "בניגוד לטענת הסנגור אני סבורה כי חומר החקירה בתיק מקים חשד סביר לכך שהחשוד ביצע את העבירות המיוחסות לו. אני סבורה כי קיים פוטנציאל לשיבוש הליכי חקירה נוכח זהות העדים ונוכח העובדה כי מרביתם מוכרים לחשוד. אני גם סבורה כי קיימת עילה של מסוכנות נוכח מהות ואופי המעשים שבוצעו ע"י החשוד".
פורסם לראשונה: 14:58, 19.04.20