חטיבת התביעות של משטרת ישראל תגיש היום (חמישי) כתב אישום נגד תושבת קרית חיים (33), עובדת היי-טק, אשר בביתה נחשפה מעבדה לגידול הידרו ושתילי קנאביס במשקל של 15 ק"ג. בחקירתה טענה, כי מדובר בגידול לשימוש עצמי. "היא גידלה סמים לצריכה האישיים בעקבות בעיות רפואיות", אמר בא כוחה.
2 צפייה בגלריה
שתילי קנאביס במשקל 15 ק"ג
שתילי קנאביס במשקל 15 ק"ג
שתילי קנאביס במשקל 15 ק"ג
(צילום: דוברות המשטרה)
במהלך פעילות ממוקדת שביצעו השבוע שוטרי משטרת ישראל בתחום הסמים, למען שלום הציבור, השוטרים חשפו בקרית חיים מעבדת הידרו ובה עשרות שתילים החשודים כסם מסוכן מסוג קנביס במשקל כולל של כ- 15 ק"ג.
כלל הממצאים הועברו להמשך מיצוי ראיות במעבדות הזיהוי הפלילי והחשודה, נעצרה לחקירה בתחנת המשטרה.
החשודה, רווקה, תושבת מוצקין, המתגוררת בדירה שכורה בקרית חיים הינה אישה נורמטיבית העובדת בהיי-טק. ביום שני האחרון במהלך חיפוש בביתה, מצאו השוטרים 15 קילו של גראס בכ-20 שתילים. כמו כן נמצאו כלים לגידול והכנה של סמים.
2 צפייה בגלריה
שתילי קנאביס במשקל 15 ק"ג
שתילי קנאביס במשקל 15 ק"ג
נמצאו כלים לגידול והכנה של סמים
(צילום: דוברות המשטרה)
החשודה נעצרה ביום שני השבוע והובאה לדיון הארכת מעצר בבית משפט השלום בקריות. במהלך הדיון טען בא כוחה, עו"ד ציון שמעון, כי היא הודתה במעשים ואף טענה כי מדובר בגידול לשימוש עצמי. זאת לצורך בעיות בריאותיות מהן היא סובלת.
נציג המשטרה טען כי אין מדובר בכמות המיועדת לשימוש עצמי. "היא גידלה סמים לצריכה האישיים בעקבות בעיות רפואיות. ואני בטוח שהיא תשתחרר בקרוב", אמר סניגורה.
לאור הסכמת הצדדים האריך השופט בן ציון ברגר את מעצרה למשך יומיים, על מנת לאפשר למשטרה לבצע פעולות חקירה נוספות.
לאחר שמעצרה של החשודה הוארך מעת ועת, הבוקר, כאמור, תגיש נגדה חטיבת התביעות של משטרת ישראל כתב אישום ובקשה למעצרה עד לתום ההליכים לבית משפט השלום בקריות.
פורסם לראשונה: 11:42, 04.03.21