ספינת הנוסעים הגדולה ביותר אי פעם הגיעה הבוקר (רביעי) לנמל חיפה. "האודיסאה" היא ספינת רויאל קריביאן הראשונה איי פעם שקובעת את בסיסה בישראל, אשר תציע לישראלים החל ממאי הקרוב ולאורך תקופת הקיץ והחגים, מסלולי שיט של 3-7 לילות מנמל חיפה לאיים האייקונים של יוון וקפריסין: רודוס, סנטוריני, מיקונוס, חאניה, אתונה ולימסול.
2 צפייה בגלריה
"האודיסאה" בחיפה
"האודיסאה" בחיפה
משב רוח מרענן. "האודיסאה" בחיפה
(צילום: פרטי)
עם סיום ההכנות, שבוצעו בגרמניה על ידי חברת Meyer Werft, נכנסה הספינה באופן רשמי למצבת הספינות של רויאל קריביאן – והיא הספינה ה-25 של תאגיד השיט העולמי.
"כניסת ה'אודיסאה' באופן רשמי למשפחת רויאל קריביאן מהווה משב רוח מרענן. המשאבים, התשוקה והעבודה הקשה שהושקעו בה תניב חופשות בלתי נשכחות", אומר מייקל ביילי, נשיא ומנכ"ל רויאל קריביאן".
2 צפייה בגלריה
"האודיסאה" בחיפה
"האודיסאה" בחיפה
שתי בריכות ענקיות מתחת לכיפת השמיים. "האודיסאה" בחיפה
(צילום: אנתוני הרשקו)
הספינה החדשה של רויאל קריביאן שוקלת 169 אלף טון, אורכה 347 מטרים ורוחבה 41 מטרים
הנופשים על הספינה ייהנו מהיצע החוויות הייחודיות של רויאל קריביאן, ומ-12 פעילויות חדשות לחלוטין, ביניהן: שתי בריכות ענקיות מתחת לכיפת השמיים עם מגלשות וחוויות מים; מתחם מקורה וחיצוני עבור פעילות ספורטיבית, כולל משחקיית ארקייד; מגוון רחב של מסעדות במגוון טעמים בינלאומי, בהן ה-Teppanyaki – מסעדת אסייתית בסגנון יפני, וה-Giovanni’s Italian Kitchen & Wine Bar האיטלקית, ועוד.
פורסם לראשונה: 13:39, 21.04.21