יונתן ימפולסקי מהוד השרון נפל לפני ארבע שנים במערת קשת ונפצע קשה, בדיוק במקום בו נפלה אגם קורן (14) מקרית ביאליק. לאחר שקרא על המקרה הוא אמר לאולפן ynet: "זו רשלנות שעדיין ממשיכים לעשות שם סנפלינג". אמה של אגם, כרמית, איתה שוחח יונתן: "אני בהלם שזה קרה ולא נעשה כלום עד עכשיו".
1 צפייה בגלריה
אגם קורן ויונתן ימפולסקי. "רשלנות לכל דבר"
אגם קורן ויונתן ימפולסקי. "רשלנות לכל דבר"
אגם קורן ויונתן ימפולסקי. "רשלנות לכל דבר"
(צילומים: פרטי, מסך יוטיוב)
קראו גם >>>
יונתן שחזר לכתב ynet את שאירע לפני ארבע שנים: "ב-21 באוקטובר 2016, הייתי בטיול של חוג סיירות של קק"ל. ביום השני לטיול הגענו למערת קשת, שם התבקשנו לעשות סנפלינג. ירדתי בסנפלינג וכשהגעתי למטה המדריך הוריד לי את הקסדה ושלח אותי לבד. אמרו לי לרדת למטה ואז לעלות למעלה חזרה אל המצוק שם יחכו לי שני ילדים ואעלה יחד איתם. לא ראיתי ילדים. והתחלתי לעלות לבד. הלכתי לאיבוד ונפלתי לתהום, גובה של כ-30 מטר. נפלתי, התגלגלתי ונחבלתי מהסלעים שוב ושוב. הגעתי למטה כשאני מחוסר הכרה. כל הראש שלי דימם.
"חילצו אותי מחוסר הכרה ממעמקי המצוקים התלולים, אושפזתי בביה"ח רמב"ם במשך שלושה שבועות, מהם שבוע כשאני מורדם ומונשם, אז עברתי תשעה חודשי שיקום בבית לוינשטיין. יש לי פוסט-טראומה מאוד חזקה. עברתי חוויה שאני לא מאחל לאף אחד לעבור. לצערי, אגם תחווה את זה, בעקבות הפציעה הקשה שלה. אני מאחל לה תהליך שיקום טוב". ", פציעתו של יונתן גם מנה ממנו להתגייס לצה"ל.
בשבוע שעבר הוא שוחח עם אמה של אגם, כרמית: "חיזקתי אותה ואני רוצה לנצל את הבמה הזאת ושוב לפנות אל המשפחה ולהגיד להם שיהיו חזקים. המשפחה שלי עברה בדיוק את אותם דברים לפני ארבע שנים. אני רוצה לבקר את אגם כשהיא תעבור לשיקום. תשמרו על אופטימיות ולעולם אל תאבדו את התקווה".
כרמית הגיבה כי הזדעזעה לשמוע על המקרה: "אני בשוק. לשמוע שבחור צעיר, נפצע באותה הצורה, באותו המקום וגם בגיל של אגם, זה בלתי נתפס. מה עוד צריך לקרות כדי שהרשויות יטפלו במחדלים האלה? כמה אנשים עוד צריכים לשלם במחיר של פציעה גופנית קשה או מוות חלילה".
פורסם לראשונה: 10:28, 03.01.21