הווטרינר, ד"ר רונן לב-רן, בן ה-46, התמוטט הבוקר (שני) מחוץ לביתו בקרית חיים, צוותי הצלה שהוזעקו למקום ביצעו בו פעולות החייאה והוא פונה לבית החולים, שם נפטר.
5 צפייה בגלריה
ד"ר רונן לב-רן עם אשתו איילת
ד"ר רונן לב-רן עם אשתו איילת
ד"ר רונן לב-רן עם אשתו איילת, ביום המשפחה האחרון
(צילום: מתוך הפייסבוק)
לפני זמן קצר הודיעה משפחתו של ד"ר רונן לב רן, בעל מרפאת 'הווטרינרים' ברחוב קרן היסוד בקרית ביאליק, על פטירתו הפתאומית של רונן, לאחר שככל הנראה קיבל דום לב ביציאה מביתו.
לב רן (46), נשוי לאיילת ואב לשלושה ילדים, הוא רופא מוערך בקריות, שהאהבה שלו לחיות והרצון להסב להם אושר הפכו נר לרגליו בעבודתו כרופא וטרינר.
ד"ר דוד דדיה, הווטרינר הרשותי, סיפר ל-mynet קריות: "את רונן אני מכיר יותר מ-20 שנה, הוא למד וטרינריה בסלובקיה, ואז כשחזר לארץ עבד מספר שנים אצל ד"ר קובי לביא. לקח לו די הרבה שנים עד שהוא החליט לפרוץ בתור עצמאי.
"בתוך שנים בודדות נהיה לו שם של וטרינר מאוד מוערך, ובצדק. רק לאחרונה החל בשיפוץ המרפאה שלו לאחר שמאגר הלקוחות שלו גדל והוא היה חייב להרחיב את המקום והפעילות. הוא הרחיב לכיוון חנות שהייתה לידו ובדיוק התפנתה, אבל לצערי הוא לא הספיק ליהנות מזה.
5 צפייה בגלריה
ד"ר רונן לב-רן
ד"ר רונן לב-רן
"אדם עם לב רחב". רונן לב-רן ז"ל
(צילום: מתוך הפייסבוק)
"אשתו, מנהלת המרפאה, והעובדים היו מגיעים אלינו כל הזמן לקחת חיסוני כלבת, ואנחנו אוהבים אותם מאוד. מגיעים אלי אנשים ואני רואה שרונן כמעט המטפל של כולם. הייתה לו הצלחה גדולה שאני עוד לא ראיתי כזו באזור שלנו, והאמת שהגיע לו הוא וטרינר מקצועי מאוד, מנתח בחסד שיודע לטפל גם בזוחלים וגם בעופות, ואין הרבה וטרינרים שיודעים".
"אני חושב על רונן וישר עולה לי החיוך שלו, שאין כמוהו. הוא היה איש מקסים, שאהב חיות ועם יחס מקסים לכולם. היה לו צוות גדול במרפאה וכולם אהבו אותו, קיבלתי את הידיעה ואני עוד לא מצליח לעכל, זה פשוט עצב גדול"
על קיר הפייסבוק של המרפאה הודיעו היום על מותו: "בצער רב אנחנו המומים, כואבים ושבורי לב להודיע על פטירתו בטרם עת של ד"ר רונן אהובנו. המרפאה תפעל במתכונת חירום בלבד".
5 צפייה בגלריה
ד"ר רונן לב-רן
ד"ר רונן לב-רן
מומחה לזוחלים ובעלי כנף. רונן לב-רן
(צילום: מתוך הפייסבוק)
לקוחותיו ידעו לספר על אדם עם לב רחב, שנכון לעזור לכולם ולהציל את חיות המחמד שלהם בכל עת. "לפני בערך חודש הוא הסכים להביא אליו ללא עלות ציפורים שבעלי חילץ מרשת ושמעתי עליו המון דברים טובים בחייו", אמרה יסמין, תושבת הקריות.
"פעמיים הציל את התוכי שלי. לא נתפס", אמרה תושבת אחרת. "אני לא מאמינה. יושבת ובוכה פה בבית. איש מדהים עם לב זהב כולו טוב וטוהר. אין עוד אנשים כאלה".
עמיתו, הווטרינר ערן מרקוביץ' מקרית מוצקין: "קיבלתי את ההודעה על מותו דרך עובדת שהייתה צמודה לרונן, אני בהלם מוחלט. כולנו המומים ועצובים מאוד".
5 צפייה בגלריה
ד"ר רונן לב-רן
ד"ר רונן לב-רן
וטרינר בחסד עליון. ד"ר רונן לב-רן
(צילום: מתוך הפייסבוק)
הילה לאופר, חברת מועצה בחיפה, סיפרה: "רונן בחור מקסים שאני מכירה אותו עוד כשהיה בתחילת דרכו אצל הווטרינר קובי לביא מהוותיקים. רונן היה מומחה לבעלי כנף וזוחלים.
"לפני כמה חודשים קיבלתי קריאה על זוג תוכים שנותרו בזירת רצח בקרית חיים ובמשך שבוע היו חוקרים נכנסים ויוצאים ואף אחד לא חשב לחלץ את התוכים.
5 צפייה בגלריה
ד"ר רונן לב-רן עם אשתו איילת
ד"ר רונן לב-רן עם אשתו איילת
מודעת האבל
"הנקבה כבר מתה והזכר היה במצב לא טוב ולקחתי אותו לרונן שנתן לו טיפול, הציל את חייו והשאיר אותו במשך יום אצלו.
"אני זוכרת שרונן טיפל בו בצורה אנושית למרות שהיו מלא אנשים במרפאה. הוא עשה את זה בהתנדבות מלאה, לא הסכים לקחת שקל, והתעקש גם לשלם על האוכל עבורו, וזה כמובן שלא הסכמתי. ההודעה על מותו השאירה אותי המומה וכואבת. רונן היה בחור עם לב רחב. אין הרבה אנשים כאלה".
הלווייתו תתקיים ביום שלישי, בבית העלמין אפק בצור שלום (חלקת קרית ביאליק), בשעה 15:00.
לכל העדכונים - חדשות הקריות
פורסם לראשונה: 13:34, 14.06.21