ביקורת שנעשתה באטליז מוכר בקרית ים על ידי הפיקוח הווטרינרי של העירייה ואנשי משרד הבריאות הביאה, לטענתם, לחשיפת טון בשר, שלא ראוי למאכל אדם. בעל העסק הוזמן היום (חמישי) לשימוע, לקראת הוצאת צו סגירה. בעלי העסק יסגרו מרצון את העסק לכל פעילות למשך שבוע, עד ל-5.11.20, עד להשלמת השיפוצים - כך נמסר ממשרד הבריאות.
1 צפייה בגלריה
הבשר שנתפס
הבשר שנתפס
הבשר שנתפס
(צילום: באדיבות עיריית קרית ים)
לדברי הפיקוח העירוני, אותו עסק קיבל בעבר אזהרות בגין אי עמידה בתנאים נאותים, בעקבות ביקורות שערכו במקום הפיקוח הווטרינרי של העירייה וגם אנשי משרד הבריאות.
למרות שכאמור הוזהר, בעל האטליז לא שיפר משמעותית את המצב במקום ובביקורת שנערכה שלשום (שלישי), התגלה במקום טון של בשר שלא ראוי למאכל אדם. הבשר הועבר להשמדה.
עוד בחדשות:
בעיריית קרית ים ציינו, כי בעקבות המקרה שוחחו פקידים בכירים במשרד הבריאות עם הגורמים הרלוונטיים בעירייה, ועדכנו אותם כי בכוונת משרד הבריאות להזמין את בעל האטליז לשימוע, לקראת הוצאת צו סגירה. בעירייה ציינו, כי עד לסיום ההליכים בנוגע לעתידו של האטליז, אין אפשרות למסור את שם העסק.
ממשרד הבריאות נמסר: "היום התקיים שימוע לבעלי האטליז בקרית ים. התרשמנו כי בעלי העסק החלו תהליך ניקוי, שיפוץ ותיקון הליקויים. בעלי העסק יסגרו מרצון את העסק לכל פעילות למשך שבוע, עד יום חמישי 5.11.20 עד להשלמת השיפוצים.
"ביקורת חוזרת תיערך מיד עם קבלת הודעה על סיום השיפוץ. אי לכך הוחלט להשהות את ההחלטה להוצאת צו ההפסקה מינהלי עד לקבלת ממצאי הביקורת החוזרת. בהתאם לממצאי הביקורת החוזרת יוחלט על הוצאת צו הפסקה מינהלי או המלצה על חידוש רישיון העסק.
את תגובת בעל העסק לא ניתן היה להשיג.
פורסם לראשונה: 19:02, 29.10.20