עובד שנפל דרך תקרה שקרסה בקרית אתא וריסק את ידו, יפוצה ביותר מ-200 אלף שקל, במסגרת פשרה בין עורך דינו, אדיר שויגמן, ממשרד עורכי הדין אונגר-שויגמן (סניף לוחמי הגטאות). על פי תביעה, פועל הבניין (41) עסק בפירוק גג של בניין בקרית אתא, איבד לפתע את שיווי משקלו, לאחר שהסולם שעליו טיפס פער בור ברצפה, והוטה בפתאומיות.
2 צפייה בגלריה
פועל בניין
פועל בניין
התובע סובל משבר בשורש כף היד
(צילום אילוסטרציה: shutterstock)
קראו גם:
הפועל הוטח בעוצמה בקרקע, ואובחן כי הוא סובל משבר בשורש כף היד. בעקבות השבר נזקק הפועל לניתוח לשחזור וקיבוע ושוחרר לביתו עם סד גבס. מצב כף ידו לא השתפר, וכעבור כחצי שנה הוא נאלץ לעבור ניתוח לתיקון החיבור של השבר, ומאז נמצא במעקב רפואי ובטיפולים משקמים.
בתביעה שאותה הגיש עוה"ד שויגמן בשמו של פועל הבניין נגד המעסיק ונגד חברת הביטוח נטען כי המגבלות שנגרמו לפועל גרמו לפגיעה בהכנסתו וקידומו המקצועי. מומחה לכירורגיה אורתופדית קבע כי לתובע נותרה פגיעה בידו לצמיתות.
2 צפייה בגלריה
עו"ד אדיר שויגמן
עו"ד אדיר שויגמן
עו"ד אדיר שויגמן
(צילום: פרטי)
בתביעה נוספת אותה הגיש עוה"ד שויגמן למוסד לביטוח הלאומי הוכר הפועל כנפגע עבודה, וועדה רפואית של המל"ל קבעה לו נכות צמיתה ושילמה לו תגמולי ביטוח נוספים. הצדדים הגיעו לפשרה לפיה יפוצה העובד בכ-222 אלף שקל, שיתווספו לגמלה אותה קיבל מהמוסד לביטוח לאומי וההסכם קיבל תוקף של פסק דין.
פורסם לראשונה: 13:28, 03.09.20