אמש (שישי) באמצע טיול שגרתי עם הכלבה, הבחין מאמן הכושר ניר חמו ממוצקין בחתול שהסתבך ברשת של שער הכדורגל בבית הספר מצפה. חמו לא חשב פעמיים ומיד רץ לכיוון ביתו, הצטייד במספריים ובכפפות והחל לשחרר אותו.
2 צפייה בגלריה
חתול הסתבך ברשת
חתול הסתבך ברשת
"החתול בקושי הצליח לנשום"
(צילום: מיטל דרורי גיטלר)
"שמעתי מרחוק תושבת מודאגת, מיטל דרורי גיטלר, שביקשה עזרה בטלפון. כשהגעתי למקום, הרגשתי בדקות הראשונות צמרמורת לראות את חוסר האונים של החתול הקטן שראשו היה מסובך בחבלי הרשת", סיפר הבוקר (שבת) חמו למיינט קריות.
"שמעתי את היללות של החתול שבקושי הצליח לנשום. הוא היה קשור כל כך חזק, והחל להשתולל כשבאתי לעזור לו. ככל שהוא התנגד, הוא נקשר חזק יותר.
"במשך דקות החתול היה נראה ללא כוחות, כאילו הוא שם כבר מספר שעות. תוך כדי שאני מחלץ אותו, פחדתי שזה יהיה מאוחר מדי. היו רגעים ששמעתי את הנשימות האחרונות שלו, ראיתי את הלחימה האחרונה שלו על מנת לחיות, ומי יודע כמה זמן הוא היה שם לפני.
"כשהחתול שוחרר, הוא פשוט רץ לכיוון הבניין שאני מתגורר בו. ניסיתי לחפש אותו על מנת לקחת אותו לווטרינר, אבל לצערי לא מצאתי אותו.
2 צפייה בגלריה
שער רשת
שער רשת
שער הרשת בבית הספר מצפה
(צילום: פרטי)
חמו רוצה להאמין שהחתול הסתבך בטעות ברשת ולא מדובר במעשה אדם, יחד עם זאת מבהיר: "מבחינתי התעללות בבעלי חיים זהו קו אדום. הבטחתי שאם אדע מי אחראי לכך אני אגיע אליו ואדאג שהוא יקבל את העונש החמור ביותר.
"חיות זה לא משחק. היה חשוב לי לשתף את הסרטון על מנת לגרום לאנשים לא להיות אדישים לסיטואציות דומות - לבוא ולתת יד".
פורסם לראשונה: 11:46, 17.10.20