תושבת קרית ביאליק מבקשת מבית המשפט להוציא צו הרחקה לשכן ולאשתו, בטענה כי הם מטרידים אותה על רקע זה שהיא מאכילה חתולים ברחוב מגוריהם, והגבר אף תקף אותה וגרם לה לחבלות.
1 צפייה בגלריה
האכלת חתולי רחוב
האכלת חתולי רחוב
האכלת חתולי רחוב
(צילום: פרטי)
בקשה שהוגשה לבית משפט השלום בקריות כתבה מאכילת החתולים: "כבר מעל חצי שנה השכן ואשתו מטרידים, מאיימים, אורבים ותוקפים אותי מילולית ופיזית. המקרה הראשון אירע בתאריך 2.11.19 בשעה 23:30, כאשר ירדתי כמנהגי מזה עשר שנים לטפל ולהאכיל את חתולי הרחוב. אדם גדול ממדים וזר התקדם לעברי בצורה מאיימת וצעק לי שהוא לא מוכן שאאכיל שם את החתולים, תוך שהוא מקרב את הטלפון לפני ומצלם אותי.
"ביקשתי ממנו שיתרחק ויחדל ממעשיו, הוא סירב ואף התקרב יותר, תוך שהוא דוחף אותי וגורם לחבלה בצווארי. מאותו לילה ההטרדות החריפו. השכן עשה לו מנהג לארוב לי, לקרוא לעברי קריאות מאיימות, 'לאסור עליי' להאכיל את החתולים, לפזר את האוכל שלהם לכל עבר, לקרוא לעברי קריאות גנאי ולבצע לעברי תנועות מגונות (אצבע משולשת).
"בלילה של ערב חג השבועות, בשעה 00:30, עת ניגשתי לתת אנטיביוטיקה לחתול חולה שלקחתי יום קודם לכן לווטרינר, הגיע השכן עם כלבו, חטף את שק האוכל של החתולים ובעט באוכל ששמתי להם. החזקתי בשק בניסיון להשיבו אליי, השכן תפס בחוזקה ולא שיחרר, ואז דחף אותי לתוך הגדר החיה וגרם לי לחבלות ושריטות בידיי ובגבי".
לגבי אשתו של השכן, טענה מאכילת החתולים כי היא תומכת בבעלה ומעודדת את מעשיו. מאכילת החתולים מבקשת מבית המשפט להורות לשכן ולאשתו להתרחק ממנה, לחדול מלקרוא לעברה קריאות גנאי, לארוב לה ולחדול מלהפחיד או לפגוע בחתולי הרחוב, או לפזר ולזרוק את האוכל שלהם.
השכנים עדיין לא ענו לבקשתה, וכן עדיין לא התקיים דיון משפטי בסכסוך.