אושר אלקובי, תלמיד כיתה י"ב בבית הספר יעדים בקרית ביאליק, הלך אמש (שישי) לעולמו. אלקובי, שאמור היה להתגייס בעוד חודשיים, אושפז לפני שלושה ימים כשהוא מורדם ומונשם בבית החולים רמב"ם לאחר שנפצע בתאונה עם אופניו החשמליים. מועד הלוויתו טרם נקבע. חברו שחר גוטמן: "נער עם נשמה טובה שתמיד עזר לכולם".
3 צפייה בגלריה
אושר אלקובי
אושר אלקובי
"ילד מלא שמחת חיים". אושר אלקובי ז"ל
(צילום: שחר גוטמן)
התאונה, אירעה לפני כשלושה ימים, אז שהה אושר אלקובי בן ה-18 יחד עם חבריו בטיילת בקרית ביאליק. אלקובי רכב על אופניים חשמליים ומעד. "הוא כלל הנראה נתקע במכסה ביוב ואיבד שליטה על האופניים. הוא נפל ארצה, האופניים התהפכו עליו והכידון של האופניים פגע בראשו. הוא היה ללא קסדה. חבר שלו הזמין אמבולנס"., סיפר אחד החברים.
אלקובי פונה לבית החולים רמב"ם בחיפה, שם אושפז במחלקת טיפול נמרץ נוירוכירורגיה במשך שלושה ימים כשהוא מורדם ומונשם ואתמול הלך לעולמו.
3 צפייה בגלריה
אושר אלקובי ז"ל
אושר אלקובי ז"ל
"תמיד עזר לכולם". אושר אלקובי ז"ל
(צילום: שחר גוטמן)
ההודעה התקבלה בהלם רב בקרב תלמידי בית הספר בו למד, תיכון יעדים בביאליק. "אלקובי היה בן יחיד, ההורים שלו שבורים", סיפר יו"ר מועצת התלמידים בבית הספר וחברו של אלקובי, שחר גוטמן: "לפי מה שידוע לנו הוא רכב על אופניים חשמליים וככל הנראה בהיסח הדעת הוא התהפך עם האופניים ועף אל הכביש.
"זה היה ככל הנראה בסמוך לטיילת של הפאורה. במשך כל הימים האלה התפללנו וקיווינו שהוא יצא מזה. אבל לצערי אתמול בערב קיבלנו את הבשורה הקשה. כולם עצובים, זה מאוד קשה לכולנו. זו טרגדיה נוראית. אושר היה חבר, היינו יוצאים יחד ביום שישי ומבלים יחד. הוא נער עם נשמה טובה שתמיד עזר לכולם. עכשיו הוא לא ילך לצבא ולא יתחתן לעולם".
3 צפייה בגלריה
אושר אלקובי ז"ל
אושר אלקובי ז"ל
אושר אלקובי ז"ל
(צילום: מתוך האינסטגרם)
לאחר מותו הקימו חבריו בבית הספר קבוצת ווטטצאפ 'זוכרים את אושר אלקובי', שם הם חולקים את כאב הפרידה מחברם. כמו כן, היום צפויים כל התלמידים להתכנס בבית הספר. "המטרה היא להנציח אותו, להדליק נרות לזכרו, לשתף חוויות ואת הכאב. לתמוך אחד בשני.
"אושר היה ילד מלא שמחת חיים ואנחנו לא מאמינים שהוא לא איתנו", אמר גוטמן בעצב: "היינו רוצים שמותו הטרגי של אושר לא יהיה לשווא, אם אתם רוכבים על אופניים חשמליים תחבשו קסדה. ואם אפשר לא להשתמש בהם כלל, אפילו יותר טוב". יצוין, כי מועד ההלוויה טרם נקבע.
מבית החולים רמב"ם נמסר: "אתמול (שישי) נפטר במחלקת טיפול נמרץ נוירוכירורגיה ברמב"ם תושב קרית ביאליק בן 18, שנפגע בתאונה. היה מאושפז ברמב"ם מורדם ומונשם מתאריך 22 ביוני".
פורסם לראשונה: 13:15, 27.06.20