לפני מספר שנים עו"ד זוהר רון ערכה לזוג גברים הסכם להורות משותפת. הם יצאו מהמשרד לדרך חדשה, ועם הזמן התרחבה משפחתם עם בן ובת.
2 צפייה בגלריה
"מה שיצא מפיו היכה אותי בתדהמה"
"מה שיצא מפיו היכה אותי בתדהמה"
"מה שיצא מפיו היכה אותי בתדהמה"
(צילום המחשה: shutterstock)
היא לא העלתה אז על דעתה שהקשר הנפלא והאוהב של השניים יסתיים לאחרונה בגלל רומן אסור שקיים אחד מהם עם המטפלת של הילדים.
וכך סיפר לה הגבר הנבגד: "אחרי שערכנו את ההסכם הרחבנו את המשפחה עם ילד מתוק שמסב לנו הרבה נחת. תמיד חלמנו על שני ילדים והשקענו בזה הרבה מאמצים וכסף.
קראו גם:
לאחר תהליך ממושך הצטרפה למשפחתנו בת יפהפייה, והכל היה על מי מנוחות. כיוון ששנינו עובדים בעבודות תובעניות החלטנו להיעזר במטפלת שהתגוררה איתנו בבית וטיפלה בילדים, בניקיונות ובבישול".
האיש סיפר עוד כי "הסידור היה מושלם והיינו כמו משפחה אחת גדולה. המטפלת הפכה לחברה טובה שלנו ולאהובה מאוד על הילדים. היא באה איתנו לכל החופשות והנופשים, הכינה לכל אחד את האוכל שהוא אוהב, פינקה אותנו מסביב לשעון והייתה הצלה לכולנו. הילדים קראו לשנינו 'אבא' ולה קראו 'מאמי'. היה לנו טוב והרגשנו שאנחנו חיים את החלום".
כשעורכת הדין שאלה את הגבר מה השתבש, הוא השיב בדמעות: "באחד הימים המטפלת ביקשה לשוחח איתנו בסלון ואמרה: 'אני אוהבת את הילדים ואתכם מאוד. כייף לי לגור אתכם באותו בית, אבל אני נאלצת להודיע לכם שאני מתפטרת. כדאי שתחפשו לי מחליפה כי אני עוזבת בעוד שבועיים'.
הייתי המום, לא הבנתי מאיפה זה נפל עליי. הרי הכל היה כל כך מושלם. מה רע לה פה? למה להתפטר?
2 צפייה בגלריה
עו"ד זוהר רון
עו"ד זוהר רון
עו"ד זוהר רון
(צילום: פרטי)
מיד הצעתי לה משכורת גבוהה יותר כדי שתשנה את דעתה. אבל היא השיבה: 'זה לא קשור לכסף, אתם משלמים לי בנדיבות'. כשהתעקשתי לדעת מה הסיבה, היא אמרה: 'אני לא יכולה לדבר על זה או לשתף, אבל אתה תבין בהמשך'".
השניים החלו לחפש מטפלת חדשה, ולבסוף נמצאה מחליפה מתאימה. "עשינו מסיבת פרידה למטפלת האהובה שלנו ושוב שאלתי לסיבת עזיבתה", סיפר עוד האיש. "פתאום היא החלה לבכות ואמרה: 'תשאל את בן הזוג שלך'.
הסתכלתי עליו בפליאה, הרי מעולם לא היו בינינו סודות. מה שיצא מפיו היכה אותי בתדהמה: 'המטפלת ואני ניהלנו רומן שהסתיים. אנחנו לא יכולים יותר לחיות באותו בית ולכן היא עוזבת'.
"לא האמנתי, מתחת לאף שלי התנהל רומן עם אישה בבית שלי. שני האנשים הקרובים אליי בגדו בי ובאמון שלי. באותו הרגע החלטתי לסיים את הקשר הזוגי ולעבור דירה".
הפעם טיפלה עבורם עו"ד רון בחלוקת זמני השהות עם הילדים ובפירוק השיתוף.
מתברר שלפעמים הבגידה מגיעה ממקום לא צפוי. אבל כשזה קורה בתוך הבית זו בגידה כפולה ומכופלת.
פורסם לראשונה: 07:56, 31.01.21