את עורכת הדין שלי אדרי תוכלו לפגוש לא רק בבית המשפט אלה גם ברשתות החברתיות כמו אינסטגרם ופייסבוק בכל יום מעלה שלי אדרי סרטוני העצמה קצרים שחלקם ויראליים, מה שהפך אותה לאושיית רשת במקביל להיותה דמות משפטית מוכרת מאוד.
"אני בכל יום מחדש מתרגשת מחדש מהתגובות שאני מקבלת", היא מספרת, "יש סרטונים עם טיפים לחיים, חלקם עם עצות משפטיות, וגם על החיים האישים שלי. אני משתפת איך חיים במשפחה 'מורכבת' בזוגיות מופלאה, בפרק ב' יחד בהרמוניה".

1 צפייה בגלריה
עו"ד שלי אדרי זילברברג
עו"ד שלי אדרי זילברברג
עו"ד שלי אדרי זילברברג
(צילום: Q בוטיק)

עורכת הדין שלי אדרי (43) היא אכן מתכון להצלחה ובניית מערכת חיים תוססת ועצמאית לצד קריירה מבטיחה ותובענית. היא בעלת משרד עורכי דין מצליח בחיפה, בתחום המשפחה והאזרחי, נשואה לאיציק ואם לארבעה, שניים ביולוגים "ושניים קיבלתי במתנה בפרק ב'".
אדרי גדלה והתחנכה ביוקנעם, לא במקרה בחרה לעסוק בתחום המשפט: "לא יכולתי לבחור עבורי עיסוק יותר טוב. אני מאמינה בלב שלם בהגינות בבסיס שלי אני לוחמנית, כך כילדה, כנערה וכאישה. הייתי מאלה שהוציאו את כולם מהשיעור להפגין בבית הספר".
לאחר 18 שנות נישואים, פתחה פרק ב', עם איציק מומחה לאבטחת מידע וסייבר היא כיום אם לליאן (24) סטודנטית להוראה, אדיר חיל, מ"כ בצנחנים, ושני הילדים של איציק – נועם בן 12 ועופרי בת 10 "ליאן היא הבכורה שלי והיא זו ש מוכיחה לי כל יום שאפשר לחלום ולממש את החלומות שלך, ולא להישאר בתבניות שמגדירות אותנו לכאורה. ".
את החלום להיות עורכת דין מימשה רק בגיל 30, לאחר שכבר נישאה וגידלה ילדים. היא סיימה את לימודי המשפטים בהצלחה והתמחתה בתחום הפלילי, ובמהלך עבודתה כשטיפלה בתיק בדיני משפחה, "הבנתי שהיעוד האמיתי שלי הוא תחום המשפחה" בנוסף, לניסיון המיקצועי מביאה שלי את ניסיון החיים שלה לניהול התיק.
נקודת המבט של עו"ד אדרי מעט שונה מז'אנר עורכי הדין בתחום. היא רציונלית וממוקדת, אך חומלת ומכילה במידה הראויה. "עו"ד לענייני משפחה אמור לעשות סדר בהליכי גירושים, ענייני הרכוש, הסדרי וזמני שהות של הילדים עם ההורים, מזונות ועוד. אם יש עו"ד שמחפש מלחמות ומחפש לעשות רע, בכדי לקבל יתרון מסוים, בסופו של דבר הוא פוגע בילדים עצמם.
כעורכת דין החובה שלי לגשר בין הצדדים בעיקר בשביל הילדים, למרות שבהליך עצמו הם לא זוכרים את זה אבל יש להם עוד המון שנים לחיות "יחד", יש להם ילדים משותפים ואני תמיד דואגת להזכיר להם את זה".
זו הסיבה שזוגות רבים מבקשים את שירותיה, עצותיה המשפטיות וגם אוזן קשבת. היא מנסה למצוא את טובת הילדים, אבל לדבריה “מאידך, אם הצד השני בא להילחם ואין עם מי לדבר, כי הוא בא ממקום של אגו, או אז אני יודעת להילחם מצוין ומשיגה את מה שאני נלחמת עליו".
וכהוכחה שלי רשמה אינספור הצלחות, בתיקים בהם יצגה.
עו”ד אדרי משמשת כיו”ר במשותף וועדת הצעירים בלשכת עורכי הדין במחוז חיפה, בנוסף, שלי חברה בוועדה לדיני משפחה ועוד.
לצד כל זאת היא פעילה מאוד חברתית - יחד עם בעלה איציק, הם ממייסדי קהילה של גרושים גרושות בכל הארץ של הקהילה "Evereybody", "אנו קהילה חברתית, כאשר אנו מתגרשים מבן הזוג שלנו אנו מוצאים עצמנו לבד והקהילה היא בעצם בית חם של אנשים שנמצאים בסיטואציה זהה, יש ארוחות שישי, ארוחות חג, תמיכה, ייעוץ, מפגשים חברתיים וטיולים עם ובלי ילדים למרות שכבר נישאנו מחדש, אתה לא נוטש קהילה, אתה מנהל אותה אה והחלק הכי חשוב זו המימונה השנתית שלנו” אדרי גם פעילה בהתנדבות בעמותת 'מצמצמים רווחים', ומסבירה שמטרתה "לצמצם פערים בחברה הישראלית. עם חברה צעירים לאחר שהחרור הצבאי ולאחר שנגמרו "המסגרות" התומכות כגון בית ספר וצבא הרעיון הוא להכווין אותם לחיי האזרחות, ללימודים ולחיים בכלל. אני משמשת להם מעין אחות גדולה. חוויה כה מעצימה ומעשירה תנסו! ".

כתובת - חיפה
נייד - 054-2699112
משרד - 054-9334843
פקס 077-4701786
דואל: sheliy@sheliy-edri.com
אינסטגרם sheliyedri
טיקטוק sheliyedri

מוגש מטעם עו"ד שלי אדרי זילברברג
פורסם לראשונה: 19:47, 28.02.24