משרד עו"ד סאמי אבו ורדה, פועל למעלה מ-30 שנים ובשורותיו עורכי דין מומחים בתחומם המעניקים שירות אישי ומקצועי, בתחומי רשלנות הרפואית, נזקי גוף, תאונות דרכים, תאונות אישיות, תאונות עבודה, ביטוח לאומי - מחלות מקצוע, חשיפה לחומרים מסוכנים בעבודה, בעיות שמיעה, נזקי גב, ריאות, עור, מחלות סרטן ועוד.
אם ברצונכם לברר מה מגיע לכם, להגיש תביעה, כדאי לכם להכיר את האדם שעומד מאחורי פסקי דין שהפכו לאבני יסוד בפסיקה הישראלית; עו"ד סאמי אבו ורדה, העומד בראש המשרד ומעורב אישית בכל תיק, יליד חיפה, בוגר הפקולטה למשפטים באוניברסיטה העברית בירושלים. בשנות עבודתו כעורך דין הוא הגיע להישגים משפטיים רבים, לפסיקות תקדימיות בתחומי: נזקי גוף, רשלנות רפואית, ביטוח לאומי, תאונות, מחלות, פגיעות בעבודה ומחלות מקצוע ועוד.
1 צפייה בגלריה
 עו"ד סאמי אבו ורדה
 עו"ד סאמי אבו ורדה
עו"ד סאמי אבו ורדה
(צילום: פרטי)
אם היינו רוצים להציג לפניכם את רשימת הישגיו המשפטיים של עו"ד סאמי אבו ורדה היינו יכולים למלא ספר שלם. בקצרה: עובד מכבסה, גנן ונהג אגד שלקו בסרטן הוכרו כ"נפגעי עבודה". עובד שנסע לטיול בחו"ל ונפל בכביש הוכר כ"נפגע בעבודה". חולים רבים שטופלו בבתי חולים, אצל רופאי שיניים, יולדות ועוד, קיבלו פיצויים גבוהים בגין "רשלנות רפואית". אנשים שנפלו במדרכות ובכבישים, ילדים שנפגעו בחצרות בתי הספר ובגנים, קיבלו פיצויים על הפגיעות מהרשויות המקומיות וממשרדי הממשלה ורשימת ההצלחות עוד ארוכה..
רשלנות רפואית
מספר התביעות בתחום רשלנות רפואית, גדל משנה לשנה. חלק מהתביעות נדחות מאחר ולא הוגשו על ידי עו"ד לרשלנות רפואית. החוקים הפסיקות של בתי המשפט, הצורך בחוות דעת רפואיות מוסמכת ומהימנה, דורשים הכרה והבנה מעמיקה של עורכי הדין המתמחים ברשלנות רפואית. לנו הידע, הניסיון והיכולת ללוות אתכם בדרך לפיצוי מקסימלי.
חשוב לדעת: תביעת רשלנות רפואית דורשת ליווי צמוד מתחילתה ועד סופה ע"י עורך הדין הבקיא בתחום המשפטי והרפואי, שנעזר במיטב הרופאים, כדי לקבל תמונה מדויקת וחוות דעת מתאימה על "הרופא והטיפול הסביר" בהתאם לפרטים ולנסיבות של כל מקרה.
ביטוח לאומי
כל מי שביקש לממש זכויות מול המוסד לביטוח לאומי יודע שמדובר במוסד בירוקרטי המוקף בנהלים וחוקים רבים המקשים על ההתנהלות מולו. עשרות שנים של עבודה מול הביטוח הלאומי, כולל הצלחות תקדימיות, הציבו את משרד עו"ד סאמי ורדה בצמרת המשפטית מול הביטוח הלאומי, וללקוחותיה את מימוש הזכויות בזכות ולא בחסד.
נזיקין
דיני הנזיקין כוללים שלושה נושאים משניים: תאונות, מחלות מקצוע ורשלנות רפואית. כל אחד מהתחומים האלו נחשב למומחיות בפני עצמו, ודורש תשומת לב לדגשים שונים. טיפול באלפי לקוחות בכל אחד מהתחומים הללו, השגת מלוא הזכויות לנפגעים, הופכים את משרד עו"ד סאמי אבו ורדה לאוטוריטה בתחום דיני הנזיקין.
מחלות מקצוע
מחלת מקצוע הינה מחלה שבה לקה עובד במהלך עבודתו. אם במהלך העבודה חליתם במחלה שקשורה לסביבת העבודה, חשוב שתדעו שמגיע לכם פיצוי. עורך דין סאמי אבו ורדה מומחה ובעל ניסיון בתחום מחלות מקצוע שייצג אלפי תביעות בתחום והגיע להישגים משפטיים מרשימים, היה הראשון שהעלה למודעות את נושא "טנטון באוזניים כמחלת מקצוע. הוא יוכל להפנות לרופאים המומחים ולכל המסמכים שיוכלו להצביע על הקשר שבין המחלה או הכאבים שמהם אתם סובלים לבין המקצוע שבו עסקתם או שאתם עוסקים.
תאונות דרכים
תאונות דרכים הפכו ל"מכת מדינה". חלק מהתאונות גורמות נזק לרכב בלבד, אבל רבות גורמות גם לנזק גופני ולעתים אף נפשי. חשוב לגשת לחברות הביטוח ולבית המשפט עם מלוא הידע והבקיאות בחוקים הרלוונטיים. במשרד עו"ד סאמי אבו ורדה מלווים את הלקוחות מהרגע הראשון אחרי התאונה ועד להשגת הפיצוי הכספי המקסימלי .
תאונות עבודה
הידעתם? תאונה בדרך לעבודה ומהעבודה לביתכם גם היא נחשבת כ"תאונת עבודה" שיכולה יכולה לגרום לסבל ונזק רבים, כשהחוק קובע פיצוי נאות במסגרת הביטוח הלאומי. אם נגרמה לכם תאונת עבודה עקב רשלנות המעביד, זכותכם לקבל גם פיצוי מהמעביד על הנזק הגופני והנפשי שנגרם לכם – במקביל להחזר ההוצאות הרפואיות השונות. התביעות של נפגעי תאונות עבודה מתנהלות בפועל מול חברות הביטוח כאשר עורכי הדין המנוסים ממשרד עו"ד סאמי אבו ורדה, ילוו אתכם באופן אישי החל משיחת ייעוץ ראשונית, דרך הפניה לחוות דעת רפואיות ועד לייצוג בפני הוועדה הרפואית, כולל בבדיקה עצמה, וכן הגשת התביעה וניהול המשפט בפועל.
פגישת ייעוץ ראשונית ללא התחייבות
אם אתם מבקשים ייעוץ בתחומי: רשלנות רפואית, תאונה או מחלת מקצוע, ביטוח לאומי, נזיקין חשוב שתדעו שמשרדנו ייצג בהצלחה עובדים רבים מחברת החשמל, בתי הזיקוק, נמל חיפה, המפעלים הפטרוכימיים, רשויות מקומיות ועוד והשגנו עבורם פיצוי מקסימלי .
נשמח להיפגש לייעוץ מקצועי ראשוני כדי להתחיל ולהעניק לכם מושג על גובה הפיצויים שצפויים בתיק שלך.
לתאום פגישה: משרדנו שד' פל-ים 5 חיפה. במרומי מגדלי ישראל, קומה 11 מול היכל המשפט. ביטוח לאומי וקריית הממשלה. טל' 04-8666616. https://www.abuwarda.co.il/

מוגש מטעם משרד עו"ד סאמי אבו ורדה