באזור הקריות כולם כבר יודעים, זו האחת שמנצחת, שאם מישהו זקוק לסיוע, או נקלע להסתבכות עסקית או כלכלית, או זקוק לעצה מקצועית בכל תחום אחר, ואפילו לסיוע אישי או ליווי בהתמודדות מול הרשויות, יש רק אחת שיכולה להתגייס למשימה במקצועיות וענווה, "קלאס באפס מאמץ" וברור לכולם כי כל מאבק יסתיים בניצחון , הלא היא - עורכת הדין בתאל מנור, הבעלים של חברת עורכי הדין 'בתאל מנור' המצליחה בקריות.
עו"ד מנור, עורכת דין 13 שנה, בעלת תואר שני, LLM במשפטים מאוניברסיטת חיפה, בעלת תעודות הסמכה כמגשרת, דירקטורית, מוסמכת לעריכת יפוי כח מתמשך ועוד. המוניטין שלה ושמה הולכים לפניה, בזכות שנים של הישגים והצלחות מפוארות, במאבקים משפטיים וחברתיים לאלפי לקוחות ואזרחים, גם בתביעות אזרחיות בבתי משפט השונים וגם בפעילותה למען תושבים בעירק בעיר מגוריה קרית ביאליק. היא גם גרפה הצלחה אדירה ללקוחותיה גם בתחומי דיני הנזיקין ובעניינים אזרחיים כמו, תביעות כספיות, פיצויים, הפרות הסכמים, תאונות דרכים, סכסוכי יורשים וכו, ואפילו הייתה לוחמת הצדק מעורבת בתיקים מורכבים כנגד נוכלים לרבות עורכי דין ובעלי מקצועות אותם חשפה כמי שעקץ אנשים תמימים במיליוני שקלים. בנוסף, עו"ד מנור מלווה דיירים אל חלום הבניה וההתחדשות העירונית.

1 צפייה בגלריה
עו"ד בתאל מנור
עו"ד בתאל מנור
עו"ד בתאל מנור
(צילום: פרטי)

"אני חיה ונושמת את תחום המשפט והצדק, אי אפשר להוציא ממני את עורכת הדין שאני, כך אומרים מכריי, חושי הצדק והלחימה ביחד עם ניסיון רב שנים, מביאים אותי להתחיל טיפול משפטי 'באסטרטגיות שח-מט' ייחודיות", סיפרה.
כבר מילדות, הייתה בתאל ילדה לא רגילה, מרדנית, עקשנית וסנגורית מושבעת, מנהיגה ויזמית, כבר מגיל צעיר היתה מעורבת עוד מימי בית הספר, במאבקים חברתיים, במועצת תלמידים ועוד. "עורכת דין זה הייעוד של חיי, לצד ניהול פרויקטים חברתיים ועסקיים, שיש בהם מהות מטרה ועיקרון של צדק. לקוחותיי מקבלים ליווי ותמיכה מלאה ומעטפת שנוטה בהם ביטחון מלא. אני מלווה את לקוחותיי באש ובמים, ומול עיני רואה את הניצחון, והמטרה היא להביא את הלקוח לתוצאה הטובה ביותר. אם התוצאה לא לשביעות רצוני, לא אוותר ואיאבק בערער".
אז כידוע, היא ידועה כ"גלגל ההצלה" של הרבה מאוד אנשים... לקוחותיה מגיעים אליה כשהם מסובכים, לחוצים ועם חששות לאבד את כל מה שיש להם ואז כשהיא נכנסת לתמונה היא דבר ראשון מפיחה בהם תקווה שיש אור בקצה המנהרה. הדבר השני שהיא עושה שהיא מוציאה את החייבים ובני המשפחה לדרך חדשה ודואגת להם לעתיד טוב בלי חובות. ואת כל זה היא עושה, לצד מקצועיות, ברגישות גבוהה.
"בתחום חדלות הפירעון והחובות, מגיעים אלי אנשים שבר כלי, במצוקות כספיות קשות, חברות, קבלנים, ומשפחות שנפלו לתהום של חובות, מפוחדים וחוששים על עתידם. הלקוחות מקבלים ממני ארגז כלים להתמודדות עם המצב ובעיקר יוצאים מפגישה איתי עם ניצוץ של תקווה וכוחות לעמוד על הרגליים ולהתחיל להילחם ולהתמודד עם המצב עד לחיסול החובות ויציאה לדרך חדשה בחייהם" , "ואני אלחם עד קבלת התוצאה" מבטיחה עו"ד מנור.
בנוסף, בין שלל עיסוקיה של עו"ד מנור היא גם יושבת ראש הנהגת ההורים בקרית ביאליק, שכמו כל שאר עיסוקיה היא ממלאת אותו ברצינות רבה. דוגמא לאט של הלוחמת היא מפרוץ המלחמה ב-7 לאוקטובר הביאה להשבתת מערכת החינוך, בין השאר בהעדר מבנים ממוגנים.. עו"ד מנור נכנסה לעובי הקורה והבינה שגם בנושא זה היא נדרשת למאבק והשגת הגנה מרבית על ילדי העיר. "גם בתפקידי כיו"ר הנהגת הורים, אני מתייחסת לכל נושא כמו אל תיק משפטי שאני מנהלת, ומיד התגייסתי למשימה, וראיתי את עצמי מחויבת להיאבק למען תלמידי קרית ביאליק ולהילחם עד להשגת תוצאות ".
היא החלה בבדיקת הפערים במיגון מוסדות החינוך בעיר, גייסה אליה בעלי מיקצוע בתחום ההנדסה, והכינה מסמך מסודר להצגה בעירייה ללמדם על מממ"ים [מרחב מוגן מוסדי]. "הגעתי לפגישה עם ראש העירייה מר אלי דוקורסקי, אשר מיד מיהר לשתף פעולה וראה בנושא חשיבות ממעלה ראשונה. למדתי את נהלי פיקוד העורף, ובדקתי תוכניות בוועדת עיר מיד עם תחילת המלחמה, ובמהרה נרתמו למשימה ראש העיר וצוותיו, מנכ"ל העיריה אגף הנדסה ונציגי פיקוד העורף ודאגו לאשר את התקציבים הנחוצים לתוכנית בנית הממי"ם לטובת ביטחון תושבי העיר ובפרט בבי"ס נעורים שם כתקדים יבנו מממי"ם לגובה! "זו דוגמא להישגים ממאבק ציבורי שמספק אותי לא פחות מהצלחה בתיק משפטי".

אח"י אילת 62 קרית חיים חיפה
טל': 077-5100630, פקס: 077-5100631
נייד משרדי: 053-3000307
דוא"ל: manorbatel@gmail.com
ניידה האישי של בתאל: 050-9060009

מוגש מטעם עו"ד בתאל מנור