עולה חדשה, שהחלה לעבוד באחד המפעלים באזור הצפון, חוותה הטרדה מינית קשה במהלך תקופת עבודתה במשך 7 שנים מצד הבעלים במפעל שבו עבדה. הלקוחה ביקשה לקבל פיצוי על כל הנזקים שנגרמו לה, זה לא היה פשוט כלל וכלל, הוכחת הנזק במקרים הטרדה מינית היא מאוד מאתגרת, אך לשמחתי, לאחר הליך משפטי שניהלנו, פוצתה העובדת במסגרת הסכם פשרה בסך של 850,000 שקל", כך אומר עו"ד רועי סבג בן ה-33 אחד מהמומחים בישראל לדיני עבודה שבשנים האחרונות קוצר הצלחות בזו אחר זו, בתיקים סבוכים ומאתגרים: "כאשר מכירים את התחום היטב, ומלווים באופן אישי את הלקוחות, התוצאות הטובות לא מאחרות להגיע", הוא מסביר.

2 צפייה בגלריה
עו"ד רועי סבג
עו"ד רועי סבג
עו"ד רועי סבג
(צילום: ניב קנטור)

כוכב עולה
עו"ד רועי סבג, בעל משרד עורכי הדין הנושא את שמו בחיפה, הוא אחד מעורכי הדין המבטיחים בישראל בתחום דיני העבודה. בשנים שבהן הוא פעיל בתחום הוא קצר הצלחות מרשימות מאוד, שהביאו אותו לקדמת במה בכל הקשור לתחום המשפטי הסבוך והמורכב הזה.
עם סיום לימודיו שימש עו"ד סבג כעורך דין במשרד עורכי הדין נ.פינברג ושות’ בתל-אביב, המשרד המוביל ביותר בישראל לתחום משפט העבודה. בעבודתו במשרד התמקצע עו”ד סבג בייצוג מעסיקים בבתי הדין לעבודה ובתיקי ליטיגציה מורכבים, לרבות בניהול מו"מ לחתימות על הסכמים קיבוציים וסכסוכים קיבוציים.
במרוצת השנים צבר רועי סבג, עורך דין דיני עבודה בחיפה, ניסיון רב בייצוג ובמתן ייעוץ משפטי שוטף בדיני עבודה לחברות הגדולות ביותר במשק, כדוגמת הבנק הבינלאומי, בנק הפועלים, בנק לאומי, בנק מזרחי-טפחות, חברת ויזה-כאל, רשת סופר פארם, חברת משחקי יצירה, מפעלי תעשייה ועוד. בנוסף, הוא מכהן אחר כבוד כיו"ר ועדת בית הדין לעבודה בלשכת עורכי הדין.
מאז ועד היום, ובעיקר בזכות היחס האישי והמומחיות שלו בנושא דיני עבודה, הוא מלווה עובדים, מנהלים בכירים ומעסיקים רבים. יכולותיו אלו הביאו אותו גם לעסוק ביעוץ משפטי של מעסיקים, חברות וארגונים רבים ברחבי הארץ ובפרט בחיפה והצפון. בנוסף, עו"ד סבג מתמחה בייעוץ משפטי לקבלני כוח אדם, חברות אבטחה, חברות ניקיון ותאגידי כוח אדם של עובדים זרים.
בין לקוחות המשרד ניתן למצוא גם את אצטדיון ‘סמי עופר’, החברה הכלכלית לחיפה בע”מ, חברת הבנייה – דר נופרים, חברת הנדל”ן – ש.ט.א אלון, חברת ד.ש לאופר שיווק בע”מ, חברת השמירה – ביטחון הכרמל, חברת כוח האדם ח.ס. שמש, חברת ז’אדור ביוטי, מועדון הספורט בשכונת דניה בחיפה, המרכז המסחרי OSCAR-7 ועוד.
הוא שימש בעבר כמנהל מחקרים מטעם פרופ’ מרדכי מירוני והיה שותף לכתיבת מאמרים וספרים בתחום משפט העבודה הפרטי והקיבוצי. לעו”ד סבג הוענקה תעודה מטעם הסתדרות העובדים במרחב חיפה על הצטיינות בחקר משפט העבודה הישראלי.

המשרד המוביל בצפון
יכולותיו הטרומיות בתחום דיני העבודה, שקנתה לו שם, הביא ומביא לפתחו של עו"ד סבג לא פעם מקרים סבוכים ונדירים בתחום דיני העבודה. ברוב ככל הפעמים הללו הוא מצליח לייצג את לקוחותיו בצורה מיטבית, ומסדר להם פיצוי הוגן ואף למעלה מכך עבור העוול שנגרם להם. כך היה מקרה שאירע ממש לאחרונה, בו ייצג נהג הסעות שביצע שעות נוספות במשך כל שנות עבודתו, אך קיבל תמורה מזערית בלבד על כך. בנוסף, הנהג לא קיבל זכויות נוספות שהגיעו לו מכוח צו ההרחבה בתחום ההסעות. לאחר הליך משפטי שנמשך כמה חודשים, קיבל הנהג תשלום בסך 500,000 שקל, דבר חסר תקדים.
"תחום דיני העבודה הוא תחום מאוד מורכב", אומר עו"ד סבג, "דיני עבודה הוא תחום משפטי דינאמי ומורכב המחייב עורך דין בעל ותק וניסיון. בתחום דיני העבודה קיימות פסיקות רבות וחקיקות מרובות העוסקות בהסדרה של היחסים המשפטיים ביחסי העבודה בין העובד למעסיק, לכן בכל מקרה שנוגע בתחום חשוב לפנות לעורך דין עם מומחיות וניסיון בתחום", הוא מסביר.
כאמור, יכולותיו וניסיונו של עו"ד סבג הביא רק לאחרונה שחקנית חיזוק משמעותית למשרד שבבעלותו עו"ד מיכל לביא שעזבה את משרד עורכי הדין נ. פינברג ושות' אחרי למעלה מעשור והצטרפה אליו. המעבר של לביא, מצטרף לשורת מהלכים אסטרטגיים שהמשרד ביצע בשנים האחרונות כדי לחזק את מעמדו כמשרד המוביל ביותר בחיפה והצפון בתחום דיני העבודה.
בתפקידה החדש, מובילה ומנהלת עו"ד לביא את מחלקת המעסיקים במשרד, ובמסגרת זו תספק מתן ייעוץ משפטי שוטף וחוות דעת משפטיות לחברות שונות, לרבות חברות פרטיות וציבוריות גדולות במשק, בכלל הסוגיות המשפטיות השונות העולות בתחום דיני העבודה. במסגרת עבודתה צברה עו"ד לביא ניסיון עשיר בייעוץ ובייצוג משפטי של המעסיקים הגדולים והמובילים ביותר, כגון בנקים (הבינלאומי, מזרחי, לאומי ואיגוד) וחברות כמו אלדן, ממו גלובל וכימדע תעשיות בע"מ. עורכת הדין מיכל לביא, מחזיקה בתואר ראשון (LL.B) במשפטים מאוניברסיטת חיפה ותואר שני (M.B.A) במנהל עסקים וניהול ארגוני, מהקריה האקדמית אונו. "הצטרפותה של עו"ד לביא למשרד מעניקה לנו חיזוק משמעותי בכל הנוגע לייצוג מעסיקים בדיני עבודה. לביא היא עורכת דין ראשונה במעלה בתחום משפט העבודה ואישיותה ומקצועיותה יוסיפו משקל ותוכן חשובים לפעילות המשרד", אומר עו"ד סבג.

2 צפייה בגלריה
עו"ד רועי סבג  ועו"ד מיכל לביא
עו"ד רועי סבג  ועו"ד מיכל לביא
עו"ד רועי סבג ועו"ד מיכל לביא
(צילום: ניב קנטור)

פעיל חברתי ומתנדב
למרות הקריירה המשגשגת של עו"ד סבג, נשוי ואב לשניים, הוא מוצא זמן די יקר עבורו גם לטפל בעניינים הקרובים לליבו, בפן הציבורי, החברתי וההתנדבות עבור הזולת. לאורך שנים עסק עו"ד סבג בפעילות התנדבותיות למען השכבות המוחלשות. סבג, בנו של שמעון סבג מנכ"ל עמותת "יד עזר לחבר", ופעיל חברתי בזכות עצמו שהחל דרכו בהובלת מזון למשפחות נזקקות בחיפה במסגרת התנדבותו בעמותה. בהמשך דרכו היה שותף לפרויקטים חברתיים, יזם את הקמת בית הילד בשכונת נווה דוד בחיפה, הקמת מערך סיוע בתחום הלימודי לילדים מוחלשים, ושותף להקמת בתי תמחוי בשכונת הדר.
במהלך שירותו הצבאי, נמשכה פעילותו ההתנדבותית, במסגרת יזם ודאג למשלוחי מזון מוצרי חשמל לחיילים בודדים באמצעות תרומות. על פעילות זו זכה במגן שר הרווחה. פעילות ההתנדבות זו המשיכה גם במהלך לימודי המשפטים באוניברסיטת חיפה, במהלכה סייע להקמת ארגון "גשר חברתי", ארגון המסייע לסטודנטים בקהילה. כך גייס סבג סטודנטים מהמחוג למדעי המחשב שפיתחו מערכת אליה יכולים להיכנס סטודנטים ולבחור אזור ושעה מתאימה להתנדבות גם על פעילותו זו זכה סבג בהוקרה מהפקולטה למשפטים, ודיקן הפקולטה דאז פרופ' גד ברזילי ז"ל, העניק לסבג את פרס "תלמיד ראוי לשבח", ע"ש שופט ביהמ"ש העליון יצחק זמיר. בבחירות המוניצפליות האחרונות הצטרף למועמד לראשות העיר חיפה יעקב בורובסקי ולסיעתו "מחוברים לחיפה".

כתובת: שדרות פלי"ם 2, חיפה
אתר החברה: law-sabag.co.il
לפרטים נוספים ותיאום פגישת ייעוץ 04-625-0000


מוגש מטעם עו"ד רועי סבג