בשל העלייה בהיקפי התחלואה שירותי האון-ליין של כללית ברפואת משפחה ורפואת ילדים יפעלו 24/7 – ויתנו מענה ללקוחות כללית מסביב לשעון.
1 צפייה בגלריה
כללית און ליין
כללית און ליין
כללית און ליין מסביב לשעון
(צילום: שירותי בריאות כללית)
לדברי רונן נודלמן, מנהל מחוז חיפה וגליל מערבית בכללית "הצוותים הרפואיים שלנו מתמודדים בימים האחרונים עם עלייה דרמטית במספר המאומתים לקורונה במקביל לטיפולי השגרה ותחלואת החורף הקשה.
שילוב זה של תחלואת קורונה ושפעת יחד, יוצרים ביקוש גבוה לכלל השירותים הרפואיים וכדי לתת מענה למטופלים אנו מרחיבים את שירותי רפואת הדיגיטל והאון ליין. הגדלנו את מספר רופאי המשפחה ורופאי הילדים המייעצים במוקד האון-ליין כדי שתהיה כתובת זמינה אליה ניתן לפנות בכל שעה משעות היום. מספר המאומתים לקורונה הוא הגבוה ביותר מתחילת המגיפה ובכל יום נשבר שיא חדש של מס' המאומתים שהוא גבוה פי 2 משיא המאומתים ליום בגל הקודם.
לצד המעקב אחר המאומתים אנו ממשיכים במתן הטיפול בתרופה לקורונה (פקסלוביד ובטיפול תרופתי פומי במולנופירביר בחולי קורונה חדשים במצב קל עד בינוני) ובמבצע החיסונים. הערכתנו שמגמת העלייה בתחלואה תימשך בימים הקרובים.
בשירותי בריאות כללית שבים וממליצים להתחסן בחיסון הקורונה ובחיסון השפעת ולהשלים חיסון באופן מלא, להימנע מהתקהלויות ולהקפיד על עטיית מסכה.
השירותים מרחוק העומדים לרשות מטופלי כללית:
*שירות Tyto*– איבחון רפואי מרחוק באמצעות מכשיר Tyto המאפשר לבצע בדיקות רפואיות מרחוק (חום, לב, דופק, ריאות גרון, אוזניים, בטן, עור) ולהתייעץ עם רופא בשיחת וידאו.
*בית מרקחת און ליין* -הזמנת תרופות מאתר כללית ואפשרות לבחור היכן לאסוף את התרופות – איסוף עצמי מבית המרקחת או במשלוח עד הבית.
*קו תמיכה נפשית להתייעצות: השירות נועד לתת תמיכה נפשית, כלים ומיומנויות שיסייעו בהתמודדות ראשונית עם מצבים של מצוקה ודחק נפשי 03-7472010.