אגודת הידידים של המרכז לרפואה יועצת זבולון של כללית, בראשותה של קטיה קם אירחו בליווי הנהלת המרכז, בהובלתה של ד"ר דליה קסנר, את נציגי רפא"ל וקיבלו מהם תרומה לרכישת ציוד רפואי למען מבוטחי כללית.
עובדי רפא"ל יוצגו ע"י יוסי לוי – נציג הנהלת רפא"ל, דני טלר – נציג ועד הטכנאים וההנדסאים ורפאל קבסא – נציג ועד מקצועות הטכנאים.
1 צפייה בגלריה
תרומת רפאל למרפאת זבולון
תרומת רפאל למרפאת זבולון
תרומת רפאל למרפאת זבולון
(צילום: דוברות כללית)
במהלך המפגש נכחו רביד לוי – המנהלת האדמיניסטרטיבית ואיריס כרמון – מנהלת הסיעוד אשר הודו לנציגי רפא"ל על התרומה הנדיבה לפיתוח זבולון, לרווחתם ובריאותם של מטופלי המרכז והציגו בפניהם את החידושים והפיתוחים האחרונים שנערכו בזבולון.
"אנחנו מודים לרפא"ל על התרומה ומעריכים את העובדה שרפא"ל ניצבים לצד כללית ויחד עוזרים לפתח ולקדם את הרפואה בחיפה ובקריות לטובת מבוטחי כללית. לאורך השנים אנו לא מפסיקים לפתח ולשדרג את זבולון ואנו ובמהלך בשנת 2022 אנחנו נרחיב את השטחים השירותים והמחלקות, נשדרג את התשתיות הקיימות ונבצע מתיחת פנים והכל לטובת המטופלים שלנו. כללית ממשיכה להוביל באיכות רפואית, ברפואה דיגיטלית ובשירות עם מגוון רחב של שירותים", בירך רונן נודלמן, מנהל מחוז חיפה וגליל מערבי של כללית.