ביום שישי האחרון התנהל במגדלי הקריון מבצע לוגיסטי מורכב, מתוכנן בקפידה להנפת מכשיר CT חדש השוקל 2 טון עד לקומה השישית והתקנתו בסניף החדש של מכון מור, הצפוי להיפתח בספטמבר הקרוב במגדלי הקריון 2.
2 צפייה בגלריה
מכשיר CT חדש
מכשיר CT חדש
אלי כהן, מנכ"ל מור ומ"מ מנכ"ל כללית, צוות הנהלת מכון מור
(צילום: דוברות כללית)
המעבר לסניף חדש הוא חלק מתוכנית פיתוח שמובילים כללית ומכון מור יחד כדי להרחיב את השירותים הרפואיים העומדים לרשות תושבי הקריות והסביבה ובמסגרת זו מכון מור צפוי להרחיב את שירותיו לעבור למשכן חדש.
לסניף החדש, שיפתח במגדלי הקיריון 2 יועתקו חלק ניכר מהשירותים של מכון מור.
מחלקת הדימות מתחדשת במכשיר CT חדיש ומתקדם מופחת קרינה של חברת פיליפס, שיאפשר לבצע את הבדיקות בתנאים משופרים. במחלקה ימשיכו בביצוע בדיקות לגילוי מוקדם מצילות חיים,בהם צינתור לב וירטואלי, קולונוסקופיה וירטואלית לגילוי מוקדם של סרטן המעי הגס ובדיקת - CT ריאה במינון קרינה נמוך לגילוי מוקדם של סרטן הריאה.

2 צפייה בגלריה
מכשיר CT חדש
מכשיר CT חדש
הנפת מכשיר ה-CT לקומה 6 בסניף מכון מור
(צילום: דוברות כללית)

לסניף החדש צפויים לעבור גם מרפאת השינה; מרפאת מטיילים לטובת חיסון הנוסעים לחו"ל; בדיקות EMG; הולטר לב; הולטר לחץ דם; מדרסים בהתאמה ממוחשבת.
יתר השירותים ימשיכו להינתן בסניף של מכון מור במגדלי הקריון 1, וזאת עד למחצית שנת 2023, אז יושלם המעבר למבנה החדש.
אלי כהן, מנכ"ל מכון מור ומ"מ מנכ"ל כללית: "אנו משקיעים משאבים רבים ומשדרגים כל העת את השירותים שאנו מעניקים למטופלים שלנו כדי להבטיח שירות רפואי איכותי, מקצועי וזמין. אנו פרוסים עם מגוון רחב של שירותים בקריות , ובכל אזור חיפה והצפון, כך שלקוחות כללית יכולים לקבל שירותים רפואיים סמוך למקום מגוריהם" .
רונן נודלמן, מנהל מחוז חיפה וגליל מערבי בכללית, הודה לאלי כהן ולהנהלת מכון מור על שיתוף הפעולה הפורה ועל ההירתמות לכל משימה לקידום בריאותם שלמטופלי כללית במחוז . ברך על ההתחדשות הצפויה וסיפר כי "זהו מהלך ראשון מני רבים הצפויים להתרחש בשירותים שמעניקה כללית בשנה הקרובה".