הפרס היוקרתי מכולם - פרס מנכ"ל כללית יוענק לשלי גלבוע - המנהלת האדמיניסטרטיבית במרפאת חבצלת של כללית בכרמיאל.
בנימוקים לקבלת פרס, צויין כי שלי מתבלטת בניהול המשרד והדרכת הצוות בניהולה, בדגש על יעילות ורמת שירות, כפי שמעידים גם סקרי שביעות רצון מטופלים שעורכת כללית כשיגרה, בהם מעניקים הלקוחות למשרד המרפאה בניהולה ציונים גבוהים במיוחד. בשנת הקורונה הוכיחה שלי יכולות נוספות, עת הייתה שותפה להקמה וניהול של מתחם בדיקות הקורונה בכרמיאל, תוך השקעה של לילות כימים וסופי שבוע. שלי מצטיינת כמנהלת מובילה, אסרטיבית אך מכילה, בעלת ידע רחב ונרחב, אהודה ומקובלת על לקוחות פנים וחוץ כאחד.
6 צפייה בגלריה
שלי גלבוע
שלי גלבוע
שלי גלבוע
(צילום: דוברות כללית)
מקבלי הפרסים הנוספים: ערין דאוד - מנהלת הסיעוד במרפאת כללית בסח'נין.
ערין מדריכה סטודנטים, חונכת אחיות חדשות במנהלת ותורמת מאד לעיצוב דור העתיד בסיעוד. היא החלה את דרכה המקצועית כאחות מרפאה כפרית קטנה ומאז מתקדמת ופורצת דרך בכללית. היא מובילה מרפאה מהגדולות במנהלת והמאתגרות במחוז. היא פועלת מזה שנים להידוק הקשר עם המרפאות העצמאיות של כללית בסח'נין, במטרה לקדם את האיכות הרפואית במרפאות אלו, כמו גם במרפאת האם של כללית. ערין מצטיינת במסירותה וביחס יוצא דופן, קשוב וחומל כלפי המטופלים.
בצד זאת, התבלטה השנה גם בהתגייסותה למאבק בקורונה כאשר לקחה חלק משמעותי בצוות החמ"ל שהוקם במנהלת כרמים של כללית להתמודדות עם המגפה.
לאורך כל התקופה התגלתה כמנהיגה ועל אף הלחץ והעומס הרב, פעלה ברוגע ובסבלנות והפגינה יכולות מקצועיות וניהוליות מרשימות.
6 צפייה בגלריה
ערין דאוד
ערין דאוד
ערין דאוד
(צילום: דוברות כללית)
סוהייר נימרי מצוות המעבדה לכימיה וסרולוגיה במעבדה המחוזית הגדולה של כללית בנשר.
"מים שקטים חודרים עמוק" כך ניתן להגדיר את סוהייר ואכן, בהחלטה למתן הפרס לסוהייר צויין כי היא מתבלטת בצניעותה, אך בו בזמן נחושה בכל ההיבט המקצועי. מקפידה על עבודה מדוייקת ובלתי מתפשרת, בדגש על איכות התוצאה. היא מקדמת בדרכה השקטה, את בריאות המטופלים בכללית ומובילה את המעבדה הביוכימית-סרולוגית לרמות מקצועיות גבוהות במיוחד. בתקופת הקורונה הצטיינה פעם נוספת כאשר הייתה בין העובדים הראשונים שהשתלבו במעבדת הקורונה שהקימה כללית במעבדה המחוזית בנשר. כמו כן, כאשר חבריה לצוות שהו בבידוד, דאגה להמשיך את הפעילות במעבדה כשהיא נושאת על כתפיה את עיקר נטל העבודה וזאת כדי שלא לפגוע בשירות למטופלים הנזקקים לתוצאות הבדיקות.
6 צפייה בגלריה
סוהיר נימרי
סוהיר נימרי
סוהייר נימרי
(צילום: דוברות כללית)
צבי תני גולובשקו – מנהל המחסנים במערך הלוגיסטי של כללית במחוז חיפה וגליל מערבי, תושב קרית ביאליק. תקופת הקורונה התבטאה בעומס יוצא דופן גם על המערך הלוגיסטי שלקח חלק משמעותי בהקמה מהירה של מתחמי בדיקות וחיסונים בהתאמה לצרכים המשתנים במהירות, בהתאם להתפרצות המחלה. צביקה נרתם למשימה במסירות ובאדיבות יוצאת דופן, עבד סביב השעון כולל בסופי שבוע.
הוא פועל באחריות רבה ודואג לפתור בעיות, מתוך גישה שאין מכשול שאי אפשר להסיר, מגלה יוזמה תוך מחשבה על הצרכים של העובדים בשטח וכל זאת מתוך נכונות, שיתוף פעולה וברוח טובה.
6 צפייה בגלריה
צבי תני גולובשקו
צבי תני גולובשקו
צבי תני גולובשקו
(צילום: דוברות כללית)
עאטף חסן - רוקח אחראי במרפאת כללית תל חנן.
עאטף מוערך מאד על ידי המטופלים והצוות בשל תודעת השירות הגבוהה שלו, המשולבים עם ידע ומקצועיות, בזכותם מקבלים המטופלים טיפול באיכות רפואית גבוהה. הוא מעורב מאוד בתהליכי העבודה בכלל המרפאה ומהווה גורם חשוב המקשר בין הצוות למטופלים אשר נותנים בו אמון רב ורואים בו כסמכות מקצועית ממנה ניתן ללמוד ועמה להתייעץ.
6 צפייה בגלריה
עטאף חסן
עטאף חסן
עטאף חסן
(צילום: דוברות כללית)
ד"ר מוחמד ח'טיב - מנהל מרפאת כללית בכבול, רכז איכות מחוזי ומנהל חמ"ל הקורונה של כללית במחוז חיפה וגליל מערבי.
כמנהל המרפאה הניע תהליכי שיפור במרפאה, תוך גיבוש הצוות והידוק הקשר עם הרופאים העצמאיים, כל זאת במציאות מורכבת ביישוב.
כרכז האיכות במחוז, הוא מתמקד בקידום מדדי האיכות ברפואה העצמאית לצורך צמצום פערים בבריאות והוביל להישגים משמעותיים.
6 צפייה בגלריה
ד"ר מוחמד חטיב
ד"ר מוחמד חטיב
ד"ר מוחמד חטיב
(צילום: דוברות כללית)
בשנה האחרונה, קיבל על עצמו את התפקיד המאתגר של ניהול חמ"ל הקורונה במחוז. תפקיד זה כרוך באחריות גדולה. בשיא המגיפה נוטרו במסגרת חמ"ל הקורונה אלפי חולים מידי יום. ד"ר חטיב ניהל את המערכה הזו בשקט נפשי, רגישות רבה למטופלים שבעת הצורך אף היה זמין להם 24-7.