כללית שידרגה את חווית השירות הדיגיטלי והשיקה אפליקציית שירותי און-ליין חדשה לרווחת המטופלים ולנוחיותם.
2 צפייה בגלריה
כללית
כללית
כללית
(צילום: ירון ברנר)
באפליקציה החדשה ישנם פיתוחים חדשים ונוחים שמתאימים את עצמם אל המטופלים. הממשק חכם ופשוט ובאמצעותו המטופלים יכולים לנהל את בריאותם, לתקשר עם הרופא המטפל ולקבל תזכורות באופן מרוכז. באפליקציה ישנו עמוד בית אישי לכל מטופל/ת ובו ניתן לקבל את המידע הרצוי לפי חשיבות.
האפליקציה מאפשרת למטופלים לנהל בקלות את הבריאות שלהם ושל בני משפחתם באמצעות עדכונים, תזכורות והמלצות. האפליקציה משקפת את כל המידע הרפואי בצורה מסודרת ונוחה. ניתן למצוא ביתר קלות ויעילות אבחנות, בדיקות, המלצות, רגישויות, תרופות, חיסונים, סיכומים מבתי חולים ועוד. לצד המידע הרב מופיעים הסברים נוחים ופשוטים להבנה כולל קישורים שמפנים לפעולות רלוונטיות.
2 צפייה בגלריה
אפליקציה חדשה בכללית
אפליקציה חדשה בכללית
אפליקציה חדשה בכללית
(צילום: דוברות כללית)
החידושים והפיתוחים הטכנולוגיים באפליקציה כוללים: זימון תור לרופאים, לבדיקות ולחיסונים, הגשת בקשות לרופא/ה ולמרפאה בקלות; זיהוי פנים ואיתור רופאים לפי מיקום. כך ניתן לאתר שירותים קרובים וזמינים לפי מיקום המטופל/ת; שירותי און-ליין מתקדמים והתייעצות עם רופא מרחוק בטלפון או בשיחת וידאו; ניתן לקבל הפניות לבדיקות, להיות במעקב הריון או כל פעולה אחרת ללא כל מאמץ ועוד.
"כללית דוגלת ומובילה בחדשנות באמצעות האפליקציות של כללית ושירותי האון ליין, ניתן לקבל מענה רפואי איכותי וזמין באופן מידי, ללא צורך להתרחק מהבית ומבלי להמתין לתור. במציאות שבה כל דקה יקרה, השירותים הדיגיטליים של כללית מאפשרים לנו לקבל ייעוץ רפואי איכותי במסלול הקצר ביותר שיש ובקצב האינטרנט" סיכם רונן נודלמן, מנהל מחוז חיפה וגליל מערבי בכללית.