"כללית מושלם" הראשונה להציע ללקוחות את התרופה החדשנית ריבלסוס, המיועדת לחולי סוכרת מסוג 2. התרופה שמכילה חומר פעיל זהה לזה שבתרופה אוזמפיק, מיועדת לאיזון רמות הגלוקוז, היא אינה כלולה בסל הבריאות הציבורי ולקוחות כללית מושלם יוכלו לקבלה בהנחה של 50 אחוז.
1 צפייה בגלריה
התרופה החדשנית לחולי סוכרת
התרופה החדשנית לחולי סוכרת
התרופה החדשנית לחולי סוכרת
(צילום: דוברות כללת)
לדברי ד"ר איל יעקבסון, המנהל הרפואי של כללית מושלם, התרופה ניתנת באופן פומי, בכדורים שיש ליטול מדי יום וזאת בשונה מיתר התרופות בקבוצה זו הניתנות בזריקה.
התרופה מכילה חומר פעיל זהה לזה שיש בתרופה אוזמפיק אך כאמור במתן פומי ולא בזריקה. ד"ר יעקבסון מוסיף: "בשנים האחרונות המחקר בנושא הסוכרת מתקדם בצעדי ענק עם גילוי המנגנונים השונים שקשורים לאיזון הסוכר בדם, להפרשת האינסולין ולניצול האינסולין בתאים.
"ההתקדמות במחקר מלווה בהשקה של תרופות חדשות שפועלות על המנגנונים השונים של המחלה ומסייעות לחולי הסוכרת לנהל ולשלוט במחלתם. אנו ב'כללית מושלם' פועלים כל העת להנגיש את התרופות והחידושים ולאפשר ללקוחות כללית מושלם להיות מטופלים בהן".
ריבלסוס, משתייכת לקבוצת תרופות מקבוצת GLP1-RA, משפחת תרופות שבשילוב עם אורח חיים בריא הכולל הקפדה על תזונה ופעילות גופנית, תורמות לאיזון רמות גלוקוז, מסייעות להפחתה במשקל, ויש להן השפעה מיטיבה על גורמי סיכון מטבוליים רבים.
התרופה תינתן ללקוחות כללית מושלם בעלות של 262 שקל לחודש בלבד. הטיפול ניתן בכדור יומי, ועליית המינון היא הדרגתית, כאשר בחודש הראשון הטיפול ניתן במינון של 3 מ"ג ליום, לאחר חודש מעלים המינון ל-7 מ"ג ובמידת הצורך בהמשך ניתן להעלות המינון ל-14 מ"ג ליום.
כדי לבדוק התאמה לטיפול וזכאות והדרכה על דרך הנטילה אנא פנו לרופא/ת המשפחה.