שירות הכנת מארזי תרופות בכללית המותאם למציאות הקורונה הופעל על ידי כללית בימים אלה: שירות הזמנת התרופות און ליין לאיסוף עצמי.
1 צפייה בגלריה
צוות בית המרקחת הרמן בקרית מוצקין
צוות בית המרקחת הרמן בקרית מוצקין
צוות בית המרקחת הרמן בקרית מוצקין
(צילום: דוברות הכללית)
השירות החדש משלים מסלולי שירות שפיתחה כללית במטרה לחסוך מהמטופל הגעה למרפאה ולהקל עליו, בימים רגילים ובוודאי בתקופת הקורונה, אשר כוללים: קבלת מרשמים מהרופא במהלך שיחת טלפון או וידאו צ'ט או ע"י חידוש מרשמים קבועים באמצעות האפליקציה או באתר ושידור המרשמים וירטואלית למחשבי בתי המרקחת.
השירות החדש מהווה נדבך נוסף בסגירת מעגל אספקת התרופות למטופל, כי ניתן לבצע הזמנה של התרופות הנדרשות על ידי כניסה לאזור האישי באתר כללית או דרך אפליקציית כללית. התשלום מתבצע באמצעות הוראה לחיוב (בילינג) עליה חתום המטופל. כאשר המארז מוכן, נשלחת ללקוח הודעה שהמארז מוכן לאיסוף. מדובר בשירות הניתן בחינם ומיועד לבני 18 ואילך, הורה יכול להזמין עבור ילדו. כללית מתחייבת להכנת המארז תוך עד 72 שעות, לא כולל סופי שבוע.
בשלב ראשון, יופעלו עמדות איסוף במרפאת איינשטיין ברמת אלמוגי חיפה, במרפאת הרמן בקריות ומרפאת נהריה יועצת. השירות יינתן למטופלים שיבחרו באיסוף מנקודות אלו, ללא קשר להשתייכותם למרפאה. המטופל או נציג מטעמו אוסף את המארז ללא צורך להשתהות בבית המרקחת להכנת התרופות וביצוע תשלום בעבורן, כך שהשירות נח ומפחית חשש להדבקות.
אירנה מלנבסקי מנהלת הרוקחות במחוז, מציינת כי בתוך זמן קצר יגדל מספר בתי המרקחת שיבצעו את הכנת השקיות המוכנות ותורחב הפריסה כך שיהיה מגוון גדול בהרבה לבחירה של נקודת האיסוף. כמו כן, מתוכנן בהמשך שירות שילוח מארזי התרופות המטופל לבית, מעבר לפעילות ההתנדבותית המתקיימת כיום.
פורסם לראשונה: 15:41, 12.04.20