האם יוצאת "האח הגדול", ירדן אדרי מקרית מוצקין, מצאה אהבה חדשה? אדרי שלא היתה בזוגיות זמן רב ואף חיפשה גם אהבה בתכנית ריאליטי מצאה אותה דווקא מעבר לים.
3 צפייה בגלריה
ירדן אדרי
ירדן אדרי
ירדן אדרי
(צילום: עמוד האינטסגרם)

הבחור המאושר הוא ג'ו פורנייה, מתאגרף מפורסם ואיש עסקים אנגלי בן 40. כאשר חבר משותף עשה את השידוך ומשם הכל היסטוריה. השניים בוחנים כמובן את הקשר בשלב רחוק, מאחר והיא מתגוררת בישראל והוא במיאמי.


פורנייה פתח עסק בתחום הכושר, לפני שמכר אותו ולאחר מכן עבר לענף מועדוני הלילה. בשנת 2015 פורנייה החלה לאגרוף באופן מקצועי. בנוסף, הוא למד ביולוגיה אנושית ומדעי הספורט באוניברסיטת סנט מרי, ומחלק את זמנו בין מיאמי שבפלורידה ולונדון.

3 צפייה בגלריה
ירדן אדרי
ירדן אדרי
בין מיאמי ללונדון? ירדן אדרי
(צילום: עמוד האינסטגרם)

אדרי בת ה-28 מקרית מוצקין היא דוגמנית שסיימה את הלימודים באומנות ומוזיקולוגיה. היא השתתפה בתכנית "האח הגדול" לפני כשלוש שנים וכבשה את לב הצופים, באותה עונה השתתפו גם זוכת העונה - תקווה גדעון וכן ליאור דואק, אסיף אלקיים ורות אלבז.

קראו גם:

3 צפייה בגלריה
ירדן אדרי
ירדן אדרי
שיהיה בהצלחה. ירדן אדרי
(צילום: עמוד האינסטגרם)

אדרי גם כמעט פיתחה זוגיות עם היהלומן מהרצליה, אדם אליוף בן ה-22, אולם הבהירה מספר פעמים במהלך התכנית שהיא רואה בו רק ידיד. היא השתתפה בתכנית "רעבים לאהבה" שבה ניסתה לחפש זוגיות, אך ללא הצלחה. נקווה שהפעם זה יצליח, בגדול.
פורסם לראשונה: 10:25, 20.04.23