בשעה טובה ובמזל טוב ילדה המוזיקאית והזמרת שפרה פרץ בת ה־54 את בנה הבכור ביום ראשון השבוע. לאם ולתינוק הרך - שלום. והוא גם זכה לליווי מוזיקלי מיוחד במינו עם צאתו לאוויר העולם.
2 צפייה בגלריה
שפרה פרץ ובנה התינוק
שפרה פרץ ובנה התינוק
שפרה פרץ ובנה התינוק
(צילום: פרטי)
"ילדתי בניתוח קיסרי", סיפרה פרץ ל-mynet בהתרגשות, "כאשר את הניתוח ניהלה ד"ר תמר אשכולי שליוותה אותי בבית החולים 'סורוקה' במסלול של הריון בסיכון. אמא שלי נכחה במעמד הלידה.
"ביקשתי לשמוע בזמן הוצאת היילוד את השיר 'מודה אני' בביצועו של עומר אדם ובדיוק בשעה 13:00 יצא התינוק לאוויר העולם עם דמעות של אמא שלי וריקוד שמח של הצוות הרפואי, האחיות והמיילדות המהממות, בסורוקה".
תארי איך התחושות בעקבות הלידה.
"מרגישה מאוהבת מיידית ואני נקשרת אל הרך הנולד מיום ליום. יותר ויותר תחושה עילאית ומתנות קטנות ששלח לי הקדוש ברוך הוא".

2 צפייה בגלריה
שפרה פרץ
שפרה פרץ
שפרה פרץ
(צילום: הרצל יוסף)

משקלו של הרך הנולד 3 ק"ג ורק ביום ראשון הקרוב, במהלך טקס ברית המילה, ייחשף רשמית שמו. פרץ היתה מוכנה לחשוף את האופציות העומדות לבחירת השם והן אלרועי, אביתר, אופק ויד־אל. שיהיה במזל טוב.
להביא ילד לעולם בשלהי העשור החמישי לחייך זה לא דבר של מה בכך.
"זו לא החלטה שבאה עכשיו. הרצון להביא ילד לעולם היה כבר קיים אצלי בגיל 30, אך זה לא הסתייע. הייתי אז עם בן זוג. ראינו אז באורח שונה את הבית שאנחנו רוצים לבנות. אני באה מבית מסורתי והוא היה חוזר בתשובה והתחרד. לאט לאט הבנתי שזה לא מה שציפיתי ודמיינתי לי כשאני הולכת להקים משפחה. הכרתי את אותו בן זוג כמי שהיה אדם חילוני ובהמשך הוא חזר בתשובה והחל פתאום לדבר על בית חרדי בירושלים.
"לא הייתי שלמה עם המציאות הזו. חרף העובדה שכבר היה לנו מועד לחתונה, ביטלתי את החתונה, ארזתי את חפציי ונפרדו דרכינו".

קראו גם: