ולפני שנתחיל חשוב שתדעו שאת כל פתרונות האוורור, הצינון והקירור אתם יכולים בקלות להשיג באמצעות ספק של השכרת ציוד לאירועים.
אירוע בחוץ או בפנים
כאשר מדובר על אירוע אשר מתקיים בחלל חיצוני, כמו למשל פארק, בריכה, חוף הים או בפנטהאוז בגג – נדרש לספק פתרונות צינון והאפשרות הפופולארית היא מצנן. השכרת מצנן מאפשרת לכם לצנן ולקרר את האוויר בצורה נעימה ויעילה. אפשרות נוספת היא באמצעות מאווררים. חשוב לשים שכאשר מדובר על אירועים בחוץ חתת כיפת השמיים הרי שמיזוג לא יעשה את העבודה היות והוא מתאים לחללים סגורים.
1 צפייה בגלריה
בעלי מקצוע fixall
בעלי מקצוע fixall
בעלי מקצוע fixall
(צילום: pixabay)
מצנן לעומת מאוורר
נתחיל עם זה שגם אם האירוע שלכם הוא באחד מהמלונות בצפון שעברו שירותי שיפוצים עם חומרי בניין , עדין אולי תיהיו צריכים חברה להשכרת ציוד לאירועים שתעזור בציוד הנדרש כך שאולי יהיה חלל פתוח שניתן כאמור לשכור מאורר או מצנן עבור אותו מקום. שימו לב שהשכרת מצנן היא פתרון יעיל ואפקטיבי הרבה יותר לעומת מאורר. שווה להשקיע קצת יותר ולספק לאורחים שלכם פתרונות קירור יעילים.
הכמות
חשוב גם לשים לב מבחינת כמות המאווררים או המצננים. לעתים לא מספיק מצנן אחד, וחשוב לקחת בחשבון את כמות האורחים ואת גודל השטח, ובהתאם לכך להצטייד בכמה מצננים או מאווררים.
השכרת מצנן, כמו גם השכרת ציוד וריהוט לאירועים כמו השכרת שולחנות או השכרת כיסאות יכולה להיעשות בקלות דרך חברה של השכרת ציוד לאירועים. תוכלו למשל לבצע גם הזמנה של כיסאות שקופים להשכרה וגם סוגים נוספים של כיסאות כמו למשל כיסאות בר, כיסאות מרופדים או כיסאות מתקפלים.
פנו עוד היום לספק של השכרת ציוד לאירועים ותוכלו בנוחות לבצע הזמנה של ציוד לאירוע שלכם, שכוללת כמובן אספקה עד למקום האירוע, ואיסוף בסיום. תוכלו לבחור מגוון של ציוד וריהוט מהקטלוג ולקבל ייעוץ והכוונה.
משיכירים ציוד לאירוע במלון?
לא פעם חלק מאתנו היינו צריכים לערוך אירוע במקום שיכול לתת מענה וזה אולי אחד מהמלונות בתל אביב שעברו שיפוצים שתומכים בעניין האירועים במלון שלהם באזור המרכז. חברות להשכרת ציוד לאירועים נותנות מענה לבתי מלון כחלק בעניין התחום של המתן שירות שלהם. אולם עדין יש לבחור חברה טובה מתוך הרשימה שבתי המלון מציעים לתת לנופשים והטיירים שבאים לנפוש אצלהם.
ואם האירוע בטבע?
אם האירוע בטבע ללא ספק חברה להשכרת ציוד תיהיה צריכה לספק שירותים כימיים ולכן ליצור קשר עם חברה לשירותי ביובית שזאת תספק את הדרישה של חברת ההשכרה. אפשר לומר שתחו ם ההשכרת ציוד הוא לא עניין של מה בכך.
בעיה מאוד ננפוצה של בעלי שמחות שעושים את האירוע שלהם בטבע, זה עניין השירותים שחייבים להביא. בעלי אירועים מבקשים מחברות ההשכרת ציוד שישכירו להם שירותים כימיים ואלו משכירים את השירותים מחברות של ביובית, יש כאן
לא רק ציוד גם קינוחים!
הרבה חברות להשכרת ציוד לאירועים משלימות את עניין האירוע בכך שנותנות ללקוחות שלהם את האפשרות להזמין קינוחים. אפשר לומר גם שמגשי פירות פירות הם אלו שתופסות את הטרנט לקינוחים באירועים. מגשי פירות הם מופלאים במיוחד משום שניתן ליצור בהם מגוון רחב של אפשרויות או כמו שאומרים השמיים הם הגבול. בתחום סידור הפירות ניתן לבחור מגוון רחב של מגשים מחומרים שונים כמו למשל: עץ, פלסטיק, זכוכית , ברזל אלומיניום.
חשוב לדעת כי כמו שיש מגון רחב של חומרים כך גם יש מגוון רחב ביותר של צורות במאמר זה נדבר על הצורות העיקריות וכן נספר לאלו אירועים בדרך כלל בוחרים בהן. למרות שהיתרון הגדול בהכנת מגשי פירות בכך שלא כדאי לתחום את הדמיון.
למה חשוב לבחור את הצורה של המגש?
בחירת הצורה הינה חשובה במיוחד דרך הצורה ניתן להרעיף רגשות ללא מילים או ניתן לכן בחירת הצורה היא חשובה ביותר ולכן חשוב להתייעץ היטב עם הצוות של החברה בנוגע לצורה של המגש על מנת שהצורה תוכל להתאים היטב לרצונות של הלקוח ולמטרה שאותו הוא מעוניין להשיג.
אלו סוגי צורות קיימות ?
קיימות מגוון רחב ביותר של צורות במאמר זה יוצגו הצורות המקובלות בכל המגשים המקובלים:
לב
צורת לב היא צורה שמקובלת מאד במגשים הניתנים בדרך כלל ליולדות או ליום הולדת הלב הוא ייחודי הוא מרמז על אהבה על תודה ועל הוקרה ולכן רבים בוחרים את הצורה כאשר המטרה שלהם להוקיר או להראות אהבה
עיגול
זוהי צורה בסיסית הפירות המסודרים בה איכותיים וטריים במיוחד. לעיגול של צורה של התחלה וסוף ולכן מגש בצורת עיגול מתאים במיוחד לאלו מכם המעוניינים להעניק מגש פירות בסיום של תואר או סיום של מסגרת עבודה. כמובן שניתן גם לבחור את הצורה לכל אירוע שהוא.
ריבוע
צורה גם צורה בסיסית ניתן לבחור אותה למגוון רחב של אירועים שונים כמו למשל :יום הולדת חתונה ועוד.
גודל
ניתן לבחור את כל מגשי פירות האלו בגדלים שונים החל מגודל קטן המיועד לאדם אחד או שלושה, גודל בינוני המיועד ל 10 עד 15 אנשים ויש גם מגשי ענק המיועדים ל 100-300 איש. כך או כך בחירת מגש פירות היא בחירה הדורשת מחשבה רבה.

המאמר בחסות אתר בעלי מקצוע fixall