מה זה בעצם חברת ניהול מבנים

אם גם אתם מחפשים דרך להקל על עצמכם בכל הקשור לניהול השוטף של בניין, המשיכו לקרוא. מה שעושה חברת ניהול בניינים בעצם, הוא לקחת את כל האחריות והטיפול הקשורים לבניין שלכם ולטפל בכל ההיבטים האפשריים. פשוט כל מה שצריך – ובצורה הטובה ביותר.
כל מה שתוכלו לחשוב או לדמיין הקשור לניהול הבניין ומעבר, נעשה על ידי החברה: זה מתחיל בניקיון, טיפוח המבנה, תחזוקה שוטפת, אחזקת מערכות הבניין השונות, גינון השטח הצמוד לבניין, עיצוב הלובי ואפילו מערכות אנרגיה ירוקה – כל מה שאתם מחפשים נמצא במקום אחד ומרכזי, בדיוק עבורכם.
החברה תעשה הכל ותדאג לחסוך גם בעלויות וגם (בעיקר) בזמנכם היקר. יקר מאד. אם קרה מצב בו יש תקלה כלשהי בבניין - החל מצינור מים שמטפטף, ביוב שעלה על גדותיו או מנורה שנשרפה, תיקונים קטנים או תקלות גדולות יותר, כל מה שצריך, הכל יטופל במהרה. לא עוד שרשרת הודעות מהשכנים שנגמרות באפס טיפול – הבניין שלכם מטופל על ידי חברה מסודרת הדואגת להשבחת הנכס ובעיר מוציאה (ומהר) מהלקסיקון שלכם את המילה "אחר כך".
1 צפייה בגלריה
מועדון חברים YIG
מועדון חברים YIG
מועדון חברים YIG
(צילום: 123RF)
תרשו לנו לנחש שאתם לא רק מחפשים חברה ספציפית לניהול הבניין שלכם, הממוקמת בצפון, אלא את המובילה בתחומה. אם כך תנו לנו להכיר לכם את Qaudra.

מה החברה עושה?

חברת Qaudra כאן כדי שלכם יהיה יותר רגוע. כמה רגוע? הכי רגוע שיכול להיות, ויותר - החברה עושה הכל. ממש, הכל. איפה מתחילים? בתחזוקה וניהול המתבצעים על ידי מנהל בניין ייעודי לכם, הפועל על פי הסטנדרטים הגבוהים והקפדניים ביותר בתעשייה והשיא? זמין 24/7.
כך, מהרגע בו תוציאו קריאת שירות לגבי תקלה או בקשה כלשהי, המנהל יגיע יחד עם הצוות המקצועי ביותר תוך 4 שעות לכל היותר, בעוד שקריאת חירום, עד שעתיים הוא כבר שם, מטפל בתקלה בבהילות. זה לא קורה בשום מקום אחר, שיהיה ברור. לא עוד טכנאים מבחוץ שמגיעים תוך יומיים במקרה הטוב ובשעות הזויות ולא תמיד מטפלים בתקלה כמו שצריך צוות הבניין שלכם בשליטה על הכל. מהתחזוקה והניהול ממשיכים לענייני הגבייה שאף אחד מאיתנו לא מחבב - בירוקרטיה, זה מעייף.
אנחנו יודעים. ל - Qaudra צוות משפטי ומחלקת כספים הדואגים גם לתשלומים בזמן מכל הדיירים מבלי שתצטרכו לרדוף אחריהם, מטפלים בצורה יסודית בסרבני תשלום ודואגים שלא יהיו כאלו (טפו טפו). רגע, לא לשכוח שמחלקת הכספים גם דואגת לצמצם את עלויות הבניין מול הגופים השונים, ביניהם דמי מעלית, דמי ביטוח, חשמל בשטחים המשותפים ועוד ועוד.
הנה משהו שאתם רוצים לזכור: בניינים בניהולה של Qaudra חוסכים עד 45% בחסכון הוצאות הבניין תוך שלושה חודשים מרגע תחילת ניהול החברה את המבנה – זה חסכון, זה יתרון, זו השבחה!
אבל רגע, יש עוד... אם אתם מבינים את החשיבות של נראות הבניין, אז חברת Qaudra, חברת ניהול מבנים בצפון , מבינה אפילו יותר.
הכניסה של הבניין היא המקום הראשון בו אתם פוגשים ברגע שהגעתם למבנה ולכן עליו להיות מטופח, אסתטי, נקי ומרשים. ותנו לנו לגלות לכם סוד: נראות של לובי, משפיעה על עליית ערך המבנה. לכן Qaudra תדאג לעצב עבורכם את הלובי הנעים ביותר, היפה מבין כולם וכמובן הנוח ביותר.
העיצוב מתבצע בתהליך צמוד מול מעצבי פנים המתמחים בעיצוב לובאים, והכל לפי תקציב שניתן מראש לפי הגדרת הדיירים. אבל לא רק הלובי צריך להיות מושלם, אלא גם הגינות, עם השטחים הירוקים וכל העציצים. אדריכלי הנוף והגננים של Qaudra ידאגו לטפח ולעצב את הגינה וכל הצמחייה הקיימת, תוך שאיפה להגדלת הפינות הירוקות, שתילת פרחים צבעוניים, ניכוש עשבים וניקוי המקום תוך דאגה לאסתטיות ברמה גבוהה. ובואו, ניקיון זה ה-א'-ב' של ניהול ואחזקת מבנים. לכן, בבניין שלכם תקבלו סטנדרטים חדשים ובלתי נתפסים של ניקיון, בהתאמה מלאה לדרישות המבנה שלכם, מהחניון, דרך הלובאים השונים, ועד חדרי המדרגות. נקי. אלגנטי. מטופח.
ברור לנו שאחרי כל המידע הזה, גם החיפוש שלכם אחרי חברת ניהול בניינים בחיפה והקריות נגמר, ואפשר ליצור קשר במהירות עם חטיבת הצפון של Qaudra. אז אתם בהחלט מוזמנים להצטרף לחוויית ניהול המבנים המתקדמת והייחודית בישראל, ולהצטרף למועדון הדיירים האיכותי של Qaudra.
פנו עוד היום בטלפון 9563* או בווטסאפ העסקי 050-9620222 והתחילו להבין מהי איכות חיים אמיתית הנובעת מחברת ניהול מושלמת.
מוגש מטעם מועדון חברים YIG










מוגש מטעם מועדון חברים YIG