כיום, ברור לחברי הקהילה הותיקים שנרגילה הינה מוצר פנאי שיכול להיות משובח ויוקרתי לא פחות מפולי קפה ייחודיים, ארוחות שף ואף תכשיטים למיניהם.

שינוי תפיסה ושוק הנרגילות

בעקבות השינוי שחל בתפיסה על נרגילות, צצו כמו פטריות אחרי הגשם מותגי נרגילות שונים המציעים למשתמשיהם מאפיינים שונים ומבטיחים איכות מתמשכת לאורך שנים. בשנת 2013 הוקמה חברת Hoob תוך שהיא משיקה נרגילות ומוצרים נלווים יוקרתיים ואמינים, אשר מיצבו אותה באופן כמעט מיידי אל מול מתחרים בין לאומיים אחרים. Hoob ומפעליה ממקומים ברוסיה (שהפכה למעצמת נרגילות בפני עצמה), החברה מתמקדת בייצור ובניית נרגילות מחומרי גלם ברמה הגבוהה ביותר שקיימת כיום בשוק. המוצרים שמציעה Hoob מתאימים גם לשימוש מאסיבי ואינטנסיבי ומורידה מלקוחותיה את הדאגה בעניין שחיקה ובלאי, במילים אחרות – הבטחת איכות לאורך שנים רבות ללא תלות במינון השימוש.
1 צפייה בגלריה
Goosto
Goosto
Goosto
(צילום: Goosto)
כחלק מתרבות הנרגילות שהשתרשה היטב ברוסיה, מתקיימים מידי שנה כנסים רחבי ידיים ביניהם הכנס המפורסם John Caliano, אליהם מוזמנים אלפי אנשים מכל רחבי המדינה. בכנסים משתתפים מגוון רחב של מותגי נרגילה ומוצרים נלווים, מהיום-יומיים ועד ליוקרתיים ביותר שניתן למצוא בשוק. מרבית הכנסים הם אינטר-אקטיביים ומאפשרים למבקרים להתנסות במגוון רחב של מוצרים ונרגילות שונות. Hoob משתתפת באירועים אלה בקביעות ומקבלת בהם מקום של כבוד בהתאם להיותה אחת המובילות בתחומה. החברה מציגה ומאפשרת לקהל להתנסות בנרגילות שהיא מייצרת, בגדלים, עיצובים ותפקודים יחודיים שונים. החברה מייצרת את הנרגילות מפלדת אל-חלד איכותית ועמידה לאורך שנים. בנוסף, מציעה מגוון רחב של עיצובים וגדלים שונים על מנת שכל משתמש יכול לבחור את המתאימה לו ביותר. גם אם לא יוצא לכם לבקר ברוסיה לעיתים תכופות, אין סיבה לדאגה, ניתן להזמין ולרכוש את מוצריה המיוחדים של החברה גם בחנויות נרגילה בישראל.

חדשנות וטכנולוגיה

החברה היום מייצרת ומשווקת יותר מ 20 דגמים שונים, במגוון רחב של גדלים הנעים בין 5-20 ס"מ (מיקרו) לבין 60-75 ס"מ (גודל מלא). מוצריה של Hoob מתהדרים לא רק באיכות מצויינת אלא גם בעיצוב חדשני ומקורי מאוד, שהפך את הנרגילה מכלי פונקציונאלי בלבד לתכשיט מהודר של ממש. כמו כן, במרבית דגמי הנרגילות של Hoob הותקן דיפיוזר איכותי וייחודי, אשר מאפשר למשתמש שליטה מלאה בסחיבה של הנרגילה ובכך מאפשרת לכל אדם להתאים את הנרגילה לקצב ולצורך שלו. אם זה לא מספיק, באופן גורף, כלל הנרגילות אשר עוזבות את המפעל של החברה עוברות בדיקת איכות קפדנית לפני יצאתן למכירה ובכך החברה מבטיחה שכל לקוח יקבל את התמורה המושלמת לכספו. הנרגילות שוברות השגרה של המותג הובילו חברות ומותגים אחרים לרצות לצאת מהקופסא בדיוק כמו שעשו Hoob, אבל אין ספק שהמקור להשראה תמיד יוביל על פני אחרים. מלבד נרגילות משובחות, החברה מציגה ומשווקת מגוון רחב של מוצרים משלימים כמעט מכל הסוגים, וכפי שהמותג חרט על דגלו גם המוצרים הנ"ל נבחרו בקפידה תוך התמקדות באיכות ללא פשרות. אחרי שהתגלתה התמונה המלאה בעניין הנרגילות המיוחדות של Hoob ניתן לומר שלגמרי מדובר בהשקעה שתיתן תמורה הולמת ויותר. הנרגילות של החברה מחזיקות שנים רבות תוך שמירה על המראה החיצוני, תקינות החלקים והמתכות ומציגות שימוש נוח ויעיל מתמיד עם תוספות כמו הצינורות הרכים, הגומיות החזקות והדיפיוזר החדשני.