תמיד נרצה לחפש אחר הפתרון היעיל ביותר, שיאפשר לנו לבצע את אותן עבודות בגובה על הצד הטוב ביותר וכמובן - בצורה הבטוחה ביותר. לשם כך, החלטנו להציג לכם בכתבה של היום את הפתרון החדשני והטוב ביותר - במות הרמה של ליפטר.
אז איך במות הרמה עוזרות לנו, עבור אילו עבודות הן יכולות להתאים ולמה לבחור דווקא בליפטר? על כך ועוד נסביר לכם במהלך הכתבה הבאה שאתם עומדים לקרוא.
הצורך בפתרונות עבור עבודות בגובה
עבודות בגובה הן למעשה כל עבודה אשר מתרחשת בגובה של מעל מטר וחצי מהקרקע. עבודות כאלו בדרך כלל טומנות בחובן לא מעט סיכונים - בעיקר של נפילה מגובה, ולכן חלק בלתי נפרד מן העניין הוא כמובן לנקוט באמצעי בטיחות מתאימים.

1 צפייה בגלריה
ליפט במות
ליפט במות
ליפט במות
(צילום: ליפטר)

אולם, לצד העניין הבטיחותי - חשוב לא פחות למצוא פתרון יעיל שיאפשר לנו לבצע עבודות כמו שצריך. בין אם מדובר בעבודות בגובה במסגרת פרויקט בניה, שיפוץ או בכלל צביעת חלל פנים - תמיד נרצה לחפש אחר הפתרון הפרקטי ביותר. בעבר פתרונות כמו סולמות ופיגומים היו הבחירה הנפוצה ביותר - אך אינם כה יעילים.
פתרונות אלו דורשים מאיתנו כוח אדם רב, וכן גם חשוב להדגיש כי הם לעיתים עלולים להקשות ואף לסרבל את ביצוע אותן עבודות בגובה.
במות הרמה - הפתרון המושלם
היום לא מעט קבלנים, יזמים ושאר אנשי מקצוע מחפשים אחר במות הרמה למכירה - וזהו הפתרון הטוב ביותר שניתן למצוא היום עבור עבודות בגובה. במות הרמה מאפשרות לנו לבצע את העבודות שלנו בצורה הרבה יותר איכותית, יעילה והכי חשוב - בטוחה.
במות הרמה מאפשרות לנו לעבוד עם משטח מרווח, מה שמקל מאוד על ביצוע העבודה והופך אותה לנוחה הרבה יותר. מעבר לכך, כוח האדם הנדרש עבור הפעלת במות הרמה מינימלי - כך שנוכל לנהל את העובדים שלנו באתר בצורה הרבה יותר טובה בהינתן במת הרמה איכותית.
יתרונות של במות הרמה
• גישה נוחה - אחד היתרונות המשמעותיים של במות הרמה על פני פתרונות אחרים כמו סולמות ופיגומים - הוא הגישה הנוחה שלהן. במות הרמה מאפשרות לנו ליהנות מגישה נוחה בצורה חסרת תקדים. באמצעות במות הרמה איכותיות, נוכל להגיע בקלות לכל נקודה באזור אתר העבודה. כך בעצם העובדים שלנו יוכלו להגיע מתחנה לתחנה בקלות, מה שיבטיח לנו רצף עבודה יעיל. מנגד, כאשר אנחנו עובדים עם פתרונות פחות יעילים כמו סולמות ופיגומים - נצטרך לטפס בין נקודה לנקודה, ולעיתים יהיה צורך גם בעצירות בין תחנות.
• נשיאת משקל - במות הרמה הן פתרון חזק במיוחד, והן מאפשרות לנו לשאת על גביהן משקל רב במיוחד. זהו יתרון משמעותי עבור העובדים שלנו שכן, כך הם לא יצטרכו לשאת בצורה ידנית את כל החומרים והכלים הדרושים עבור העבודה שלהם.
• יציבות - במות הרמה הן פתרון בטיחותי אדיר. הן מונחות על גבי בסיס יציב מאוד. כאשר לוקחים בחשבון את אותה יציבות, לצד מעקות הבטיחות הגבוהים של הבמות - מבינים עד כמה זהו פתרון בטיחותי. כך נוכל להיות בטוחים כי כל העובדים באתר שלנו יוכלו לבצע את העבודה שלהם בצורה שהיא יציבה ובטיחותית, מה שעוזר לצמצם מאוד את כל אותם סיכונים הטמונים בביצוע עבודות שונות בגובה.
לקבלנים: לפעמים משתלם יותר לרכוש במת הרמה
אחרי שהבנו מדוע במות הרמה הן הפתרון הטוב ביותר - הגיע הזמן לבחור במת הרמה למכירה. אין ספק כי החברה המובילה בתחום בישראל זו חברת ליפטר במות הרמה.
אצל ליפטר תוכלו למצוא במות הרמה למכירה או להשכרה בהתאמה אישית, וכמובן - בהגעה עד לנקודת הלקוח. הצוות המקצועי של ליפטר מתמחה בהתאמה מדויקת של סוג במת ההרמה לצרכי העבודה שלכם. בנוסף, אצל ליפטר תוכלו למצוא רק את במות ההרמה האיכותיות ביותר מהחברות האמינות ביותר.
עבודות בגובה יומיומיות שמצריכות במת הרמה זמינה
• עבודות בנייה - כמובן שהשימוש הנפוץ ביותר של במות הרמה הוא בתעשיית הבנייה. קבלנים, יזמי בנייה ומובילי פרויקטים לא פעם ולא פעמיים אמורים לבצע עבודות בגובה במסגרת הפרויקטים שלהם. לשם כך, הם יצטרכו פתרון יעיל שיאפשר להם למקסם את היעילות של העבודות שלהם - פתרון אותו יוכלו למצוא אצלנו בליפטר.
• מיזוג אוויר - גם מתקיני מערכות מיזוג אוויר משתמשים מעת לעת בבמות ההרמה שלנו. התקנות מערכות מיזוג אוויר, במיוחד עבור מבנים גבוהים במיוחד הן בעצם עבודות גובה לכל דבר - ובהתאם לכך נצטרך פתרון איכותי עבורן.
• התקנות בגובה - גם עבודות התקנה שונות הנערכות בגובה הופכות להיות הרבה יותר טובות בהינתן במות הרמה איכותיות כמו אלו שתוכלו למצוא אצלנו בליפטר.
ראיון עם לקוח - הכירו את אורי, קבלן שיפוצים מוביל מחיפה
בתור חברת במות ההרמה המובילה בישראל - תמיד נרצה להעניק לכל לקוחותינו את המעטפת השלמה לה הם זקוקים. זה לא מסתכם רק בבחירת במות הרמה איכותיות עבור העבודה שלכם.
אצלנו תוכלו למצוא התאמה מלאה של במת ההרמה לצרכי העבודה שלכם, וכמובן גם תנאי אספקה נוחים לצד מחיר אטרקטיבי מאוד. דוגמא נהדרת ללקוח שמרוצה מהשירות שלנו הוא אורי, קבלן שיפוצים מוביל מחיפה.
במסגרת סקר שביעות רצון, שאלנו את אורי מה הוא חושב על השירות שלנו וכמובן על האופן בו במות ההרמה שלנו עזרו לו. הנה מה שהיה אורי להגיד:
"בתור קבלן שיפוצים, יש כמה נקודות חשובות לי מאוד כדי שאוכל לתת את המקסימום בשביל הפרויקטים שלי. קודם כל, חשוב לי מאוד נושא הבטיחות - אני רוצה לשמור על כל העובדים שלי, וכולנו יודעים שעבודות בגובה כרוכות בסיכונים. כאשר אני עובד עם במות ההרמה של ליפטר - אני בראש שקט.
אני יודע כי כל העובדים שלי שמשתמשים בהן בטוחים, ונמצאים על גבי משטח יציב ובטוח לגמרי לשימוש. חוץ מזה, במות הרמה כאלו מאפשרות לי לבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר, והרבה יותר מהיר. אפשר להגיע מנקודה לנקודה בלי עצירות מיותרות - ממש חלום. הפרויקט הראשון שלי כלל עבודה בסביבה קצת "בעייתית" בלשון המעטה.
המון חפירות, בורות וקרקע מאוד לא נוחה לעבודה. הצוות של ליפטר התאים לי במקצועיות במת הרמה עם זרוע מפרקית שמיועדת בעיקר עבור עבודות כאלו - וסגרה לי את הפינה הזו. מאז ועד היום, בכל פעם שיש לי עבודה בגובה במסגרת אחד הפרויקטים שלי - הדבר הראשון שאני עושה זה להתקשר לדודו מליפטר."
בשורה התחתונה
אין ספק כי במות הרמה הן הפתרון הטוב ביותר עבור עבודות בגובה - ואותן הכי כדאי להזמין אצל ליפטר. אצל ליפטר תוכלו למצוא מגוון במות הרמה למכירה או השכרה, עם הגעה עד לנקודת הפרויקט שלכם. אז אם גם אתם צריכים במת הרמה לפרויקט שלכם באתר בניה, או בכלל עבור עבודות בגובה בתוך מחסן לוגיסטי - יש לנו את הפתרון בשבילכם.
צרו קשר עוד היום עם ליפטר במות הרמה המומחים המובילים בישראל בהתאמה אישית של מתקני הרמה עבור כל סוגי העבודות.
פרטי יצירת קשר:
טלפון ליצירת קשר: 077-803-5355
כתובת: מנשיה זבדה (סמוך לרמת ישי)
מיקוד: 3659000
ת.ד: 71


מוגש מטעם ליפטר במות הרמה