אנשים רבים עוברים אל הקריות בזכות היתרונות הבולטים שהם מציעים. מצד אחד, הם קרובים לעיר מרכזית כמו חיפה, ומצד שני יש בהם יותר שקט ורוגע, לצד חנויות, מקומות עבודה, פארקים ואווירה של ערים קטנות שיש בהן אפילו אווירה כפרית. על מנת להעביר את הטלוויזיה, המחשב, הספות, הארגזים עם הספרים, הכלים וכלי המיטה, חשוב להזמין חברת הובלות אמינה ומקצועית.
1 צפייה בגלריה
GORILA הובלות
GORILA הובלות
GORILA הובלות
(צילום: freepik)
כוחה של חברת ההובלות
כמעט כל מי שבוחר שלא להשתמש בשירותיה של חברת הובלות בקריות מוצא את עצמו מצטער על כך בסופו של דבר. הוא מגלה כי המעבר אינו פשוט כפי שהוא תיאר לעצמו. הוא כולל לא רק את האריזה לקראת ההובלה, אלא גם ביצוע נגלות הלוך ושוב. מובילים מקצועיים, לעומת זאת, יפתרו את עניין ההובלה בבת אחת באמצעות משאית אחת גדולה. אם כן, על מנת לחסוך בזמן וכסף, חשוב לפנות לחברת הובלות ולא לנסות לעבור לבד.
איך בוחרים חברת הובלות טובה?
מעבר לדירה חדשה בקריות אינו פשוט כלל וכלל. אתם צריכים לדאוג לדברים רבים כל כך כמו אריזה, מיון חפצים וחיפוש חברת הובלות בקריות. כדי למקסם את החיפוש, חשוב לשים לב לכמה דברים:
1. מקצועיות.
ראשית כול, החברה שאתם פונים אליה כדי לקבל שירות צריכה להיות חברה מקצועית מעל לכל ספק. כשהנציגים עונים בזמן, כשמציעים לכם את הפתרונות הטובים ביותר וכשמתאימים את סוג השירות הנכון לסוג החפצים ולדרישות שלכם, אין טוב מכך.
2. ניסיון.
מטבע הדברים, חברת הובלות צוברת את הניסיון שלה תוך כדי העבודה. לא מומלץ לבחור בחברת הובלות חדשה בתחום, אלא בחברה שיש לה 4-5 שנים לפחות. צוות של חברה מנוסה יודע לפתור בעיות בקלות רבה יותר כשהן מתגלות בשטח.
3. מחיר.
המחירים של חברת הובלות אמינה הם הוגנים ומציאותיים, בהתאם לשירות שבו אתם מעוניינים. כמובן, הובלת מנוף תעלה לכם יותר מהובלה רגילה, אך הכול יצויין בפירוט הצעת המחיר באופן מסודר. מכל מקום, לפני שפונים לחברת ההובלות כדאי לברר את מחירים הממוצעים בשוק ולאחר מכן לבחון את הצעת המחיר. מצד אחד, לא מומלץ לבחור בשירותיה של חברה המציעה שירותי הובלות במחירים זולים מדיי מחשש שמדובר בחברה בלתי מקצועית. מצד שני, לא מומלץ ללכת על שירותי חברה המציעה מחירים מופקעים.
4. אחריות.
חברת הובלות טובה ואיכותית מציעה לכם פוליסת ביטוח עבור התכולה. היא לוקחת אחריות בגין פגיעה בחפצים. לא מדובר במצב רצוי, אך טעויות אנוש קורות גם לטובים ביותר. כך שהפוליסה מכסה מפני פגיעה בחפצים שלכם, רק צריך לברר מה היא כוללת בדיוק.
5. אדיבות השירות.
אתם צריכים להרגיש בנוח עם חברת ההובלות שאיתה אתם מדברים. צוות של חברה כזו מלווה את הלקוח עד הסוף והוא אדיב לאורך כל הדרך. הלקוח תמיד מרגיש בנוח לפנות בכל בעיה.
6. זמינות.
חברת הובלות מבינה שהלקוחות שלה זקוקים לה לעתים קרובות. על כן, היא דואגת לתת מענה בשעות נוחות, וגם למצוא פתרונות יצירתיים כשללקוח יש בעיה. קיימים גם שירותי הובלות דחופות למקרה שדבר מה משתבש והלקוח זקוק לעזרה במהירות.
7. מגוון של שירותים.
חברת הובלות מציעה שירותים מגוונים ללקוחותיה – החל בהובלות רגילות המתאימות למשפחה, דרך הובלות קטנות, דחופות, הובלות מנוף ועד לשירותים המסייעים בתהליך המעבר כמו פירוק והרכבה, אריזה ואחסון חפצים.
לסיכום, ראינו שכדאי לבדוק כמה דברים חשובים כדי למצוא את חברת ההובלות המתאימה לכם. אל תהססו לשאול לגבי ניסיון, לחקור לגבי אישורים שונים או לפנות אל הסביבה הקרובה אליכם ולבקש המלצות.
פורסם לראשונה: 12:50, 03.10.21