מה גורם לנזילות?
לפני שתחפשו אחר חברה מקצועית ואמינה שמטפלת בנזילות בצפון כמו אינפרא סורג'ון, הרי שעליכם קודם לכן להבין מהם הגורמים האפשריים להיווצרות נזילה. ובכן, הסיבות להיווצרות נזילה יכולות להיות שונות ומגוונות, כאשר מקור המים יכול להיות ישירות מהגג, ולעיתים גם מהמרצפות ואפילו מהקירות עצמם. במקרים בהם המים מופיעים על התקרה, בדרך כלל מדובר על סימן לכך שישנה בעיית איטום, במיוחד במקרים בהם מדובר על הקומה האחרונה.

1 צפייה בגלריה
איתור נזילות
איתור נזילות
איתור נזילות
(צילום: Freepik)

סוגי פתרונות מתקדמים
כאשר אתם מזמינים שירות איכותי של איתור וטיפול בנזילות באזור הצפון כמו אינפרא סורג'ון, עליכם לוודא כי החברה אשר תשכרו את שירותיה יכולה לאתר עבורכם נזילות במגוון שיטות מתקדמות שכן, שיטות חדשניות ומתקדמות אמורות להביא מקסימום תועלת תוך כדי צמצום כמות הנזק המשני ככל הניתן. בין סוגי הפתרונות המתקדמים ניתן למנות:
• איתור באמצעות מצלמה תרמית - ניתן לאתר נזילות באמצעות מצלמת אינפרא אדום, או מצלמה תרמית, כאשר מדובר בעצם על אחת הדרכים הטובות ביותר לאיתור נזילות. למעשה, אנשי מקצוע איכותיים שעובדים באמצעות שיטה זו יוכלו כך לגלות האם ישנה נזילה ישירות מתוך הבית, וזאת ללא שום צורך בחציבה של קירות או פגיעה במערכת הנוכחית.
• איתור גז - אנשי מקצוע מומחים בתחום גם נוטים לאתר נזילות באמצעות גז, אם כי ראוי לציין שמדובר על גז שאינו מסוכן לבני אדם ואינו עלול להתלקח. למעשה, שיטה זו היא דרך נהדרת לאתר מקומות בעייתים בהם יש נזילה, כאשר ברוב המקרים, השימוש בשיטה זו יתבצע רק אם מדובר על מערכת עמוקה בתוך המבנה אשר קשה מאוד להגיע אליה בדרכים אחרות. על מנת לבצע איתור באמצעות גז, בדרך כלל אנשי המקצוע קודם לכן ירוקנו את המים מהמערכת, ואחר כך יחדירו לתוכה את הגז על מנת שיוכלו לעבור עם חיישן ממוחשב בתוכה, כך שיוכלו להבין בדיוק היכן התרחשה הפגיעה ולאחר מכן להתאים את דרך הטיפול בבעיה. חשוב לציין כי מדובר על בדיקה מתקדמת ומדויקת מאוד, והיא אינה מסוכנת כלל לבני אדם או למערכת הביתית שלכם.

מוגש מטעם: אינפרא סורגון