עוגות טעימות במיוחד
יש עוגות פשוטות, יש עוגות נימוחות, יש עוגות לבית הספר וליום הורים, יש עוגות לארח אורחים ועוגות לימי הולדת רגילים או עגולים ויש עוגות שהן טעימות במיוחד, כאלה שמשאירות לנו טעם של עוד, כאלה שגם אחרי שאכלנו מהם לא מניחות לנו במחשבות, ואנחנו רק רוצים לטעום אותן שוב. עוגה שכזו היא עוגת שוקולד. העוגה האהובה מבטיחה טעמי קקאו עמוקים ועשירים שאנו מתמוגגים מהם כל פעם מחדש. אם אתם אוהבים דווקא את הטעמים הפשוטים שלה, תוכלו להכין עוגת שוקולד פשוטה, לחורר בה חורים עם חלקה האחורי של כף מעץ ומעל הכול לשפוך גנאש של שוקולד מריר. החורים שעשיתם בעוגה, יתמלאו גם הם בשוקולד העשיר וכך בכל פעם שאתם פורסים פרוסה, תתקבל חתיכה אקסטרה שוקולדית. המרקם הרך של העוגה יהפוך לנימוח וטעים עוד יותר בשל כמויות השוקולד שנמזגו לתוכה. אין לנו כל צל של ספק שלא יישאר ממנה אפילו לא פירור אחד.

1 צפייה בגלריה
עוגות טעימות במיוחד
עוגות טעימות במיוחד
עוגות טעימות במיוחד
(צילום: pixabay)

עוגת ביסקוויטים
אל העוגה הזו אף אחד לא יכול להישאר אדיש. העוגה הפשוטה המורכבת מביסקוויטים רכים שטבולים בחלב או בקפה – תלוי בטעמכם האישי, ועליה שכבות של קצפת אוורירית, והיא לא פעם מהווה את הקינוח האולטימטיבי לסיום ארוחה או לנשנוש מוצלח לצד כוס קפה חמה. גם אותה אי אפשר שלא ליישר וליישר כי היא קלילה, טעימה ונימוחה, כמעט מתמוססת בפה וטעמיה ענוגים במיוחד.
ביס קטן וטעים
כדורי שוקולד הם קינוח של ביס מתוק וטעים שאפשר לאכול בכל רגע. הכדורים הקטנים המצופים במגוון ציפויים, נחים להם בתוך מנג'טים במקרר וכל עובר ושב שפותח את המקרר ומחפש דבר מה, מנשנש על הדרך כדור שוקולד טעים. זהו קינוח מצוין לאירועים שיש בהם ילדים, כשבאים אליכם אורחים הביתה ואתם רוצים להכין קינוח זריז וכשאתם מחפשים קינוח שהוא לא כבד ולא גדול, אלא רק ביס קטן.
קרם ברולה
הקינוח הצרפתי הרוטט נחשב לאחד הקינוחים הטעימים בשל טעמי הווניל העדינים שלו. שילוב שכבת הסוכר המקורמלת שמונחת מעל הקרם, מהווה את הביס המושלם כאשר הטעמים הקרמליים פוגשים בטעמי הווניל בביס אחד שמתפוצץ בפה מטעמים נפלאים. את הקינוח הזה תמיד מסיימים עד תום ומנסים לגרד עם הכפית את כל הקרם שאפשר לחלץ.
מוס שוקולד מפנק
אחד הקינוחים שאי אפשר להשאיר מהם ולו ביס אחד בצלחת או בכוס האישית שלכם הוא מוס שוקולד. בגרסתו הפשוטה הוא יופיע לבדו, אך המשדרגים שביניכם יגבו אותו עם פירורי עוגיות או תותים חתוכים טריים ויעניקו לו רובד טעמים עשיר יותר, כך שבוודאות לא יישאר פירור אחד בסוף המוס.
עוגת טירמיסו
עוגת הקפה האיטלקית נחשבת לאחת העוגות הטעימות בכל הזמנים. בישקוטים טבולים באספרסו, קרם אוורירי חלבי (למרות שבמקור היא הייתה עשויה עם קרם מסקרפונה) ויש מי שמכניסים לתוכה קרם זביונה כדי להישאר בטעמים הכי איטלקיים שיש, ומעל אבקת קקאו שקושרת את כל הטעמים האלו יחד לכדי ביס מפנק במיוחד כך שלא יישאר מהעוגה המדהימה הזו אפילו לא פירור אחד.


מוגש מטעם: chef-lavan