גם משפחת רשת המלונות של אסטרל באילת חושבת, מתכננת ופועלת על פי עיקרון זה, ולכן, הפעם, אנחנו מתכוונים להציג לכם את הסוויטות והחדרים המפנקים ביותר שלנו, אלה שהג'קוזי או הבריכה הפרטית מחכים לכם ממש בתוכם.

מלון אריאה

סוויטת ירח דבש
הסוויטה הרומנטית ביותר באילת שגודלה 94 מ"ר מרוהטת בריהוט קלאסי וכוללת ג'קוזי זוגי חיצוני הממוקם במרפסת שגודלה כ-38 מ"ר. בנוסף לפינוקים ולאבזור שכוללת הסוויטה (שעל כל אחד מהם חשבנו בתשומת לב רבה) הזוגות המבלים בסוויטה זו יוכלו ליהנות, בעת הישיבה בג'קוזי בשעות בין הערביים, מהנוף עוצר הנשימה של כל המפרץ. אנחנו חושבים שתסכימו איתנו כי אין חופשה רומנטית יותר מחופשה כזו...

1 צפייה בגלריה
חדרים מפנקים
חדרים מפנקים
חדרים מפנקים
(צילום: יח"צ)

סוויטת גן עם בריכה פרמיום
סוויטה שגודלה 91 מ"ר והיא מיועדת למשפחה בת ארבעה ילדים (2 מבוגרים + 4 ילדים) או לארבעה מבוגרים. בסוויטה סלון, שני חדרי שינה ומרפסת גן פרטית. בסוויטה עצמה שלוש טלוויזיות בעלות מסכים גדולים, שני חדרי שירותים ועוד. אולם גולת הכותרת של סוויטה זו היא מרפסת הגן רחבת הידיים, שבמרכזה - ג'קוזי מפנק ובריכה פרטית.
סוויטת שנגרילה
סוויטה יוקרתית ומפוארת שגודלה מגיעה ל-154 מ"ר והיא מתאימה לאירוחם של עד לשישה מבוגרים או זוג לאירוח משפחתי של זוג עם ארבעה ילדים ותינוק. הסוויטה כוללת חדר עבודה מסודר ושני חדרי שינה, מטבח המצויד בכיריים, במדיח כלים, במקרר ובמיקרוגל. ועבור מי שמחפש את אותם ה"מים" שהזכרנו בתחילה, בסוויטה זו מרפסת שמש גדולה עם ג'קוזי חיצוני המאפשר לצפות אל הנוף המרהיב של מפרץ אילת.

מלון מלכת שבא

סוויטת פלאזה
סוויטת פלאזה של מלון מלכת שבא מעוצבת בטוב טעם ובסגנון עכשווי מודרני. בנוסף, בולטת הסוויטה בגודלה (העומד על 70 מ"ר) ובג'קוזי שבה, הממוקם במרפסת השיזוף. סוויטת הפלאזה מתאימה לאירוח של עד לארבעה אנשים (ילדים ומבוגרים בהרכבים שונים) בשל עיצובה הייחודי הכולל מטבחון, פינת ישיבה, וחדר שינה וסלון המופרדים באמצעות דלת. הספה בסלון נפתחת למיטה זוגית, דבר שהופך אותו לחדר שינה נוסף. המתארחים השוהים בסוויטה זו, יוכלו
סוויטות מלכת שבא עם ג'קוזי עגול ומרובע
סוויטות מלכת שבא הכוללות ג'קוזי (עגול או מרובע) הן סוויטות מפוארת ומרווחות המשתרעות על קרוב ל-90 מ"ר, בנוסף למרפסת גדולה שמשקיפה לנופו המדהים של המפרץ ובה ממוקם הג'קוזי. הסוויטות מתאימות לאירוח של עד לחמישה אנשים (מבוגרים וילדים בהרכבים משפחתיים שונים), והן כוללות סלון, פינת ישיבה, שני חדרי שינה ומטבחון מאובזר.
הסוויטה הנשיאותית
הסוויטה הנשיאותית של מלון מלכת שבא מציעה לכם את המקום המושלם לחופשה משפחתית מפנקת בהרכב של עד ארבעה אנשים. שטחה הגדול (87 מ"ר), האבזור המוקפד שלה, ובעיקר, המרפסת הגדולה (74 מ"ר) והג'קוזי העגול הממוקם במרפסת ומשקיף לנופו של המפרץ, יוצרים עבורכם את המקום המושלם לנוח, להירגע ולנשום...

ולסיום, אי אפשר לדבר על סוויטות מפנקות באילת מבלי להזכיר את מלון נירוונה סוויטס - מלון הסוויטות של משפחת מלונות אסטרל, שבו ממוקמת סוויטה הרויאל אקזקיוטיב הגדולה והמפנקת של המלון, הסוויטה שנחשבת (בזכות שטחה הקרוב ל-80 מ"ר) לאחת מהסוויטות הגדולות ביותר באילת.


מוגש מטעם: astralhotels