אחת מהסיבות המרכזיות להופעת כשלים בתשתיות האיטום, נובעת כתוצאה משימוש בחומרי איטום בעלי איכות ירודה, וזה לא משנה אם מדובר בשימוש בחומרים נחותים על רקע טעמי חיסכון מצד קבלן עבודות האיטום או על רקע של חוסר ידע מקצועי. כך או אחרת, תשתיות האיטום מחייבות אתכם לעשות שימוש בחומרי איטום איכותיים המותאמים לסוג התשתית בה תדרשו לעבודת האיטום.
א.משי - פתרונות איטום מאז 1997
חברת א.משי, נוסדה בשנת 1997, על ידי מר ניסים יפרח, ומאז ועד היום היא נחשבת לאחת מהחברות המובילות ביותר בישראל בתחום שיווק מוצרי איטום . לרשות החברה, מבחר גדול של חומרי ומוצרי איטום הניתנים להתאמה מלאה על פי צרכי היישום, לרבות, חומרים לאיטום גגות, חומרים לאיטום קירות, חומרים לאיטום חדרים רטובים, חומרים לאיטום מרתפים וחומרים לתשתיות איטום נוספות כגון: מעברים תת קרקעיים, חניונים, פירי מעליות, מנהרות וכדומה. חשוב לציין שכל המוצרים המשווקים על ידי החברה, מיוצרים על ידי חברות מובילות בתעשיית מוצרי האיטום, וביניהן, חברת NEOTEX מיוון וחברת NORMET מאנגליה.

1 צפייה בגלריה
פתרונות איטום וחומרי איטום איכותיים
פתרונות איטום וחומרי איטום איכותיים
פתרונות איטום וחומרי איטום איכותיים
(צילום: PIXABAY)

ייעוץ מקצועי לאורך כל הדרך
כחברה מובילה בתחומה, ב-א.משי, תוכלו למצוא מענה מקצועי רחב היקף בכל הנוגע לבחירת סוג חומר האיטום המותאם ביותר לצרכי יישום עבודת האיטום, על פי סוג התשתיות הנדרשת לאיטום ופרמטרים מקצועיים נוספים העשויים להשפיע על עמידות האיטום לאורך זמן. כמו כן, תוכלו להסתייע בידע המקצועי רב השנים העומד לרשות נציגי החברה בכל הנוגע לבחירת שיטת עבודת האיטום ויישומה. לצד שירותי הייעוץ לבחירת חומרי ומוצרי האיטום, חברת א.משי, מאפשרת לבעלי מקצוע להסתייע גם בשירותי הכשרה מקצועית לצורך היכרות מעשית עם חומרי האיטום המשווקים על ידי החברה.

כל חומרי האיטום האיכותיים ביותר במקום אחד
בחברת א.משי, תוכלו למצוא חומרי איטום האיכותיים ביותר הנחוצים לצורך ביצוע עבודות איטום בכל סוגי התשתיות, לרבות, איטום גגות משופעים ושטוחים כאחד, איטום מרפסות, איטום חדרים רטובים, איטום בריכת שחייה ובריכות נוי, איטום מאגרי מים, איטום מכלים תעשייתיים, איטום מרתפים ומבנים תת קרקעיים כאלו ואחרים, איטום חניונים תת קרקעיים ועיליים, איטום חזיתות, איטום קירות אבן/שיש, איטום סגירות חורף ותשתיות איטום נוספות המחייבות פעולת איטום מקצועית ושימוש בחומרי איטום איכותיים המותאמים לסוג התשתית ופתרונות האיטום הנחוצים לכם.
בין יתר חומרי האיטום המשווקים על ידי החברה תוכלו למצוא:
• חומרי איטום אקריליים
• חומרי איטום פוליאוריתנים
• חומרי איטום ביטומנים
• חומרי איטום סיליקונים
• חומרי איטום בהזרקה
• חומרי איטום גבישיים
• יריעות איטום המיוצרות מחומרי גלם שונים
וחומרי איטום נוספים הניתנים להתאמה מלאה לצרכי עבודת האיטום הנחוצה לכם.

שיווק מוצרי עזר ואביזרים נלווים לביצוע עבודות איטום
לצד חומרי האיטום האיכותיים המשווקים על ידי החברה, ב-א.משי, תוכלו למצוא גם ליין שלם של מוצרי עזר ואביזרים נלווים לביצוע עבודות איטום, וביניהם, אבזור מקיף ומתקדם לביצוע כל פעילות איטום נדרשת, צבעים וציפויים מיוחדים לרצפות חניונים ומשטחים תעשייתיים, מוצרים לניקוי, שיקום והגנה על משטחי בטון, מתכת ועץ.
אם גם אתם עובדים בענף התשתיות ונדרשים לחומרי איטום איכותיים שפשוט יודעים לעשות את העבודה או במידה ואתם משפצים או בונים את ביתכם ורוצים להימנע מכשלי איטום כאלו ואחרים לאורך זמן, זה הזמן להיוועץ עם נציגי החברה ולהכיר את חומרי ומוצרי האיטום המובילים והאיכותיים ביותר בתעשייה.



מוגש מטעם: א. משי