בטח שנבחר בבית מלון אז כמו שכבר ציינו, יש המון מקומות שונים לאירוח אירועים – אבל הבעיה מתחילה שלא כל מלון מציג את עצמו ככזה. מלון לכנסים הוא מקום שיכול להתאים את עצמו לכל סוג של אירוע ולכל צורך של המארגנים, שהרי הדבר החשוב ביותר עבורכם הוא לגרום למשתתפים להנות מהאירוע ולנו, לגרום לכם להיות מרוצים אפילו יותר.
בחירה בבית מלון – כל היתרונות מתכנסים במקום אחד אנחנו יודעים כמה אירוע חברה או אירוע משפחתי יכול להיות מלחיץ. אבל אם ישנה אפשרות לעשות אותו במקום שיודע לעשות זאת בדרך המושלמת, לא תבחרו בו? במקום לבזבז את זמנכם החופשי בחיפוש אחר מקום בנפרד, ספקים כמו קייטרינג או הגברה בנפרד, תנו לצוות האירועים במלון לעשות עבורכם את כל העבודה הקשה. בואו נעבור על כמה מהיתרונות העיקריים לבחירה בבית מלון לאירוע או הכנס הבאים שלכם.
2 צפייה בגלריה
עדן אין
עדן אין
עדן אין
(צילום: עדן אין)
תמיכה מלאה – מרכז הכנסים של בית המלון מציע לכם צוות תומך ומקצועי שניהל כבר אלפי אירועים, שילווה אתכם לכל אורך האירוע שלכם וידאג שהכל יתנהל בדיוק לפי התכנון המקדים ובצורה החלקה ביותר. מלון לאירועים קטנים בדרך כלל מתמחה בכל הסובב את האירוע כמו שירותי קייטרינג, הגברה, עזרה בסידור המקום ובעצם כל דבר שתצטרכו שיעזור לכם להתמקד בדבר החשוב – העברת כנס או אירוע איכותיים וממוקדים.
ניקיון וסידור – אחד החלקים הפחות נעימים בניהול של כנס או אירוע הוא הניקיון שלו כשהוא מסתיים. כשאתם בוחרים בבית מלון, תגיעו לאירוע מסודר ולא תצטרכו לדאוג לניקיון גם אחריו. בית המלון ידאג לארגן, לסדר ולנקות הכל ואתם פשוט תוכלו לשבת רגל על רגל ולהירגע ולהתרכז בדברים החשובים באמת.
האוכל עלינו – כשאתם מארחים אירוע בכוחות עצמכם, אל תשכחו שעליכם גם לדאוג לאוכל. זו משימה קשה שדורשת התחשבות בכל הרגישויות של האורחים וכמובן דאגה לצוות מלצרים וניקיון שיעבוד בזמן האירוע. אנחנו יודעים גם כמה אנשים מחכים לאוכל בכנסים ואירועים – מה ששם אתכם בהרבה לחץ. הדרך הטובה והקלה ביותר היא לבחור בית מלון שמגיש אוכל איכותי, כך תוכלו לשבת עם מנהל האירוע ולתכנן את התפריט שלכם. בית המלון ינהל לכם את הגשת האוכל ויבטיח שהוא יהיה טעים, חם ומוכן בזמן המתאים ואתם תיהנו מהשקט ומהמחמאות.
2 צפייה בגלריה
עדן אין
עדן אין
עדן אין
(צילום: עדן אין)
לינה בבית המלון – אם כבר בחרתם בבית מלון לאירוע או לכנס שלכם, למה שלא תישארו ללון בו? זה כל כך מקל על האורחים שלא צריכים לחזור את כל הדרך הארוכה הזאת הביתה והם יכולים להניח את הראש שלהם במיטה הנוחה ביותר – כל מה שהם צריכים לעשות זה להתעורר בבוקר ולקחת את עצמם לחדר הישיבות או לחדר האוכל לארוחת הבוקר המפנקת ולהנות מחופשה אמיתית. שום דאגה לגבי מוניות או דלק מבוזבז. אנחנו בטוחים שהאורחים שלכם יעריכו את המחווה שלכם ואת המחשבה על הנוחיות שלהם. השתכנעתם שבחירה בבית מלון היא הבחירה הנכונה לאירוע או הכנס שלכם? ממליצים לכם להציץ על מלון בצפון הארץ, מלון עדן אין בזכרון יעקב, שמביא עבורכם את האיכות הכי טובה במחירים המשתלמים ביותר. יחד עם צוות המלון תוכלו לארגן אירוע יוצא מן הכלל בעזרת אולמות מאובזרים, אוכל טעים וכשר וכל זה בסביבה ירוקה המוקפת מדשאות רחבות. כל הציוד שתצטרכו כבר נמצא שם – ציוד אור קולי, אודיטוריום שמונה 240 מקומות ישיבה, שטחי תצוגה ענקיים ואולמות מאובזרים בכל טוב. בית המלון מבטיח לכם את התנאים הטובים ביותר, יחד עם הנוף היפה ביותר. כמו כן, לקראת הקיץ המתקרב תוכלו להנות מטבילה קרירה בבריכת המלון. המון אנשים כבר סגרו תאריכים לכנסים ואירועים, כי הם כבר יודעים שעדן אין הוא מלון לבר מצווה, מלון שמתאים לחתונות צוהריים, כנסי עבודה שונים ואנחנו נעשה כל מאמץ כדי שאת האירוע או הכנס שלכם האורחים לא ישכחו לעולם.