המרוץ למיליון המשפחתי שלכם
בחיפה תוכלו למצוא הפעלות ממש מגניבות שמזכירות מעין גרסה למרוץ למיליון או מסע משפחתי שמציג נושאים שונים ומגוונים שלפיהם מתקיים המרוץ או המסע. זו ההזדמנות שלכם לצאת לחוויה משפחתית מגבשת ומגניבה, להכיר את העיר קצת יותר טוב ולראות מי ינצח במרוץ!
סיורי היכרות ברחובותיה של חיפה
בחיפה תוכלו למצו מגוון מעניין מאוד של סיורי רחוב בשלל נושאים, למשל: סיורי גרפיטי שבהם תראו ציורי רחוב מעניינים הפזורים ברחבי העיר או לחילופין חדרי בריחה, שבהם תוכלו לצאת אל החוויה הבאה שלכם יחד. גם הסיורים עצמם מציעים לא פעם שילובים בין תכנים אינפורמטיביים למשימות שונות כדי לשמור על הקשב של הילדים אף ליצור מתח ועניין. ההליכה הנינוחה ברחבי העיר מאפשרת לכם ליהנות מהסיור וליהנות כמשפחה מטיול שהוא בסגנון אחר לחלוטין.

1 צפייה בגלריה
כובשים את חיפה
כובשים את חיפה
כובשים את חיפה
(צילום: pexels)

אקשן בחדרי הבריחה
תאמינו או לא אבל דווקא חיפה היא אחת הערים המלאות בחדרי בריחה בארץ. חדרי הבריחה אשר הפכו לטרנד שכבש רבים הודות לאתגר השכלי הנדרש לפתרון החידות לצד שיתוף הפעולה במשימות שכולן מגוללות בתוך סיפור מסוים המהווה את הבסיס לבריחה. ניתן למצוא חדרי בריחה דרגות קושי שונות המתאימות לשחקנים מנוסים יותר או פחות, כמו גם לגילים קטנים ועד גדולים. כך תוכלו למצוא את חדר הבריחה שמתאים בדיוק לכם.
אצטדיון סמי עופר
אם אתם מגיעים לחיפה דווקא בזמן חול המועד סוכות, תוכלו לצאת אל סיורים באצטדיון סמי עופר. הסיורים נערכים בימים שלישי וחמישי. כאן תוכלו לשמוע את הסיפור המרתק שעומד מאחורי האצטדיון, להבין מה קורה בחדרי ההלבשה ובאולמות האירוח, איך נראה תא הבקרה ומה ההבדל בינו לבין תאי הציפייה. מחכה לכם יום מעניין במיוחד!
רכבל חיפה
אם אתם רוצים באמת לתפוס את תשומת ליבם של הילדים, זה הזמן לקחת אותם לסיבוב ברכבל. נסיעה ברכבל או בכרמלית (אם תרצו) היא חוויה נהדרת שבה ניתן לראות את כל הנוף הנפרש לנגד עיניכם, מצד אחד הרים ירוקים ומן הצד השני הים הכחול. בסיום הנסיעה תוכלו ללכת לאכול באחת המסעדות המקומיות או להתפנק עם מגש של פיצה חיפה כמו שרק החיפאים יודעים להכין.
הגנים הבהאיים
מי שמחפש להתרשם מגננות ברמה אחרת לחלוטין מכל מה שהוא ראה מכיר, הגנים הבהאיים בחיפה יהממו אתכם לחלוטין. מדובר במתחם ענק ומאוד מרשים שבו יש אלפי זני צמחים ופרחים מסוגננים בשלל צורות. תוכלו לצאת לסיור מודרך בגנים וללמוד קצת עם דתם של הבהאיים. גם הילדים יתרשמו מאוד מהמקום ותוכלו לצלם בו תמונות משפחתיות נהדרות!
פסטיבל הסרטים הבינלאומי
כמידי שנה נערך בחיפה פסטיבל הסרטים הבינלאומי. בפסטיבל מוקרנים עשרות סרטים לצד מפגש עם יוצרי הסרטים. בנוסף מוקרנות גם בכורות שונות של סדרות טלוויזיה לצד הופעות מוזיקליות, אומני רחוב, שלל דוכנים ומגוון של מופעים שתוכלו ליהנות מהם באיזור הטיילת.
הגשר התלוי
אומנם לא מדובר על חיפה אלא דווקא על אזור נשר, אך אם אתם מחפשים אטרקציה מגניבה ממש תוכלו לצאת עם הילדים אל פארק הגנים התלויים. תוכלו לערוך פיקניק במקום, לעשות על האש, לחצות את הגשרים התלויים, להתרשם מהנוף ואפילו לצאת למסלול אתגרי.



מוגש מטעם דומינוס