יפן היא הבית של מגוון יעדים שלא כדאי לפספס. יחד אתכם נצא למסע בממלכה המודרנית ונחקור את כל אותם יעדים מומלצים שיהפכו את הטיול שלכם לארץ השמש העולה, לבלתי נשכח.
טוקיו – ברוכים הבאים למארוול של המאה ה-21
טוקיו זו עיר הבירה של יפן ואחת הערים המיוחדות בה אשר שמה על המפה את התרבות העכשווית של יפן. גורדי השחקים כמעט נוגעים בעננים, אורות ניאון מאירים את הרחובות וטכנולוגיה עתידנית משתלבת במסורות עתיקות בצורה מעוררת השתאות.

1 צפייה בגלריה
יעדים מומלצים לטיול ביפן
יעדים מומלצים לטיול ביפן
יעדים מומלצים לטיול ביפן
(צילום: PEXELS)

יש המון יעדי חובה בטוקיו עצמה, כמו למשל מקדש מייג'י (The Meiji Shrine) ההיסטורי, הממוקם במרכזו של שטח מיוער ומאפשר לכם לקחת רגע אוויר לנשימה. המקדש ממוקם בסמוך לרובע הארג'וקו, (Harajuku) האופנתי והמעט ביזארי, יעד נוסף ששווה ביקור, בו תמצאו אנשים מחופשים לדמויות אנימה או בובות וגם בתי קפה, מסעדות, בוטיקים ודוכני רחוב. בכלל כדאי שלא לפספס את הסצנה הקולינרית בטוקיו, אשר ידועה באיכותה ומציעה הכל, מסושי ומאכלי ים ועד דוכני רחוב תוססים ומסעדות יוקרה.
קיוטו – עיר של אלגנטיות על זמנית
קיוטו זו עיר עשירה בהיסטוריה וניתן למצוא בה מגוון מקדשים, גנים מדהימים ובתי תה מסורתיים. מקדש פושימי אינארי (FUSHIMI INARI SHRINE)האייקוני הוא יעד חשוב בקיוטו אשר הפך למפורסם הודות לאלפי שערי ה"טורי" שלו שיוצרים רשת של שבילים המובילים ליער קסום בהר אינארי הקדוש.
מקדש קינקאקו-ג'י השלו (Kinkaku-ji) המוכר גם כמקדש הזהב ורובע גיון המפורסם GION)), הידוע בתרבות הגיישות שלו, בו מתרחשת עלילת הסיפור "זיכרונותיה של גיישה", הם אטרקציות שחובה לבקר בהן. אין ספק שקיוטו מציעה הצצה לעבר העתיק והמיוחד של יפן, מה שהופך אותה לאוצר תרבותי.
הוקאידו - ארץ הפלאות של הטבע
למי שמחפש יופי טבעי והרפתקאות בחוץ, הוקאידו, האי הצפוני ביותר של יפן, הוא גן עדן. המטיילים יכולים לחקור את מרבדי הפרחים המהפנטים בחוות Shikisai-no-Oka, לגלוש בשלג האבקתי של ניסקו ((Niseko, ולהירגע במעיינות החמים של נובוריבטסו (Noboribetsu).
הנופים המגוונים של האזור כוללים אגמים, הרים ופארקים לאומיים, ומספקים הפוגה מרעננת מההמולה העירונית.
אוסקה - בירה קולינרית
אוסקה היא העיר השנייה בגודלה ביפן והיא מכונה גם "המטבח של יפן" לכן זהו יעד אטרקטיבי במיוחד עבר חובבי האוכל באשר הם. אוסקה נבחרה על ידי טויוטומי היידושי, מצביא ושליט יפני, כמיקום המושלם עבור טירתו, אשר עד היום, טירה זו נחשבת לסמל מרכזי של העיר ואחד היעדים הבולטים בה.
אם חשקה נפשכם במעט בילויים, בקרו בדוטונבורי, אזור מושלם לשופינג, חיי לילה, קולינריה ופנאי, כאשר חובבי האדריכלות וההיסטוריה מוזמנים לבקר באחד מהמקדשים הפזורים ברחבי אוסקה כמו סומיושי טיישה (Sumiyoshi Taisha) או באחד המקדשים העתיקים ביפן, השיטנוג'י (Shitennoji).
הירושימה - שיעור בחוסן
הירושימה היא סמל לשלום ולחוסן לאחר שעלתה מאפר הפצצת האטום במהלך מלחמת העולם השנייה. תוכלו להתחיל את הביקור בפארק, במומנט ובמוזיאון ה"שלום", כדי להעמיק בהיסטוריה של העיר ולחלוק כבוד לקורבנות. משם תוכלו להמשיך לאי מיאג'ימה ((Miyajima, הנחשב לאחד מהיעדים התיירותיים החשובים ביותר ונמצא במרחק הפלגה במעבורת. הוא כולל את שער ה"טורי" הצף האייקוני ומציע לכם כניסה אל תוך עולם הדת של יפן לרקע נופים מרהיבים.
אם כבר הגעתם לאזור, מומלץ גם לבקר בטירת הירושימה ששוחזרה אחד לאחד לאחר שנהרסה בהפגזה וכיום ניצבת בגאון ומייצגת את החוסן הלאומי של יפן.
נארה - מפגש עם צבי קדוש
במרחק נסיעה קצרה מקיוטו תוכלו לפגוש בצבאים ידידותיים שמסתובבים להם חופשי בפארק נארה. על פי המסורת היפנית, צבאים אלו נחשבים לקדושים ולשליחים של האל. מכיוון שהם נמצאים באזור כבר מעל 100 שנים, צבאים אלו מורגלים בתיירים ויודעים כיצד לגשת אליהם בעדינות ונימוס שובי לב.
יעד נוסף שמומלץ לבקר בו אם מגיעים לאזור הוא טודאי-ג'י (Todai-ji Temple) מקדש בודהיסטי מעץ מהגדולים בעולם ובו פסל ענק מארד של בודהה. מקדש נוסף שמהווה מוקד עלייה לרגל הוא קאסוגה טאישה Kasuga-taisha Shrine)) אשר מוקף בשבילים קסומים והוגדר על ידי אונסק"ו כאנדרטה ההיסטורית.
לסיכום
הקסם של יפן טמון ביכולתה למזג בצורה כל כך מיוחדת בין מסורת עתיקה לבין מודרניות עכשווית, וליצור מסע בזמן אל העבר והעתיד בו זמנית. בין אם אתם מסתובבים הרחובות התוססים של טוקיו או מגלים את פלאי הטבע של הוקאידו, כל יעד אליו תגיעו, תורם למרקם הייחודי של יפן ומעשיר את חוויית הטיול שלכם.
כמובן שביפן מחכים לכם עוד אינספור יעדים מומלצים לבקר בהם, מוזמנים לארוז מזוודות לצאת לדרך כדי לגלות אותם ולשתף!

מוגש מטעם יעדים