איך זה עובד?
לחצני מצוקה ניידים מהווים ערוץ תקשורת ישיר ומיידי המאפשר להזעיק עזרה מבלי שתצטרכו לגשת אל מכשיר הטלפון הנייד שלכם אלה בלחיצת כפתור. בעזרת לחצן מצוקה יוצרים קשר עם חברת אבטחה , אשר מקושרת לכלל כוחות הביטחון ותפעיל את הגורמים הרלוונטיים ועדכון קרובי המשפחה בעת הצורך. המוקד ידע לזהות ולתפעל את האירוע בהתאם למצב החירום שנוצר.
לדוגמה, המוקד יידע להזעיק עזרה רפואית במיידי, או כוחות שיטור ובטחון. אין ספק כי חשיבותם של לחצני המצוקה השונים היא אדירה - אחרי הכל תפקידם הוא להציל חיים.
היתרונות המרכזיים של לחצני מצוקה ניידים:
•אין צורך בהתקנה וקו טלפון – בעבר, כשלקוח רכש לחצן נייח . הלחצן היה מקובע המקום יעודי ומחובר דרך קו הטלפון . במצבי חירום היה נדרש להגיע פיזית ללחצן עצמו על מנת לפנות למוקד. לחצן נייד כשמו – נייד וצמוד , בלי צורך בהתקנה / קו טלפון / אמצעי תקשורת אחר...בעת הצורך לחיצת כפתור!
• זמן תגובה - לחצן מצוקה מאפשר לשדר התראה מהירה אל גוף העזר הרלוונטי, כך שתוכלו לקבל
את העזרה לה אתם זקוקים במהירות ובצורה היעילה ביותר הניתנת. זו בדיוק הסיבה למה לאנשים מבוגרים או כאלה המעוניינים להגביר את תחושת הביטחון כדאי לשאת אותם. כמו כן, בניגוד לאמצעי תקשורת אחרים כמו טלפון, שמצריך פעולה טכנית שלא תמיד יהיה ניתן לבצע תחת מצוקה - לחצן מצוקה מאפשר להזעיק עזרה בלחיצת כפתור אחת פשוטה בלבד, גם בצל מצבים מורכבים למיניהם.
• שקט נפשי - אנשים שונים אשר זקוקים ללחצן מצוקה ובייחוד מבוגרים, עשויים לחשוש מסכנות שונות אשר מצריכות הזעקת עזרה במקרים בהם הם גרים לבד שכן, קיים חשש לא קטן שאירועים שונים יישארו ללא מענה בצל אותה בדידות. במקרים האלו, לחצן מצוקה מעניק לכל הצדדים המעורבים שקט נפשי, בידיעה שגם במקרים בהם אין השגחה צמודה - בהחלט יהיה ניתן להשיג מענה יעיל, מהיר ואיכותי שיוכל לאפשר טיפול מיידי בכל מקרה באשר הוא.

1 צפייה בגלריה
לחצן מצוקה
לחצן מצוקה
לחצן מצוקה
(צילום: יח"צ)

• חיבור לשירות מוקד – חשוב לוודא שקיים חיבור מיידי
למוקד מבצעי 24/7 – במקרה חירום נשלח אות למוקד המבצעי, אשר מתפעל את האירוע ומפעיל נוהל החירום במקרה של מצוקה.
• מקצועיות ובטיחות מעל הכל - לחצן מצוקה הוא ללא כל ספק אמצעי לבטיחות מוגברת שכן, המטרה העיקרית שלו היא להגיע מהר ככל הניתן אל אדם אשר נמצא תחת מצוקה.
חשוב לוודא שלחצן מצוקה משולב עם תכונות של מכשיר הסלולר ופועל עם סים, שמאפשר חיוג ללחצן וחיוג מלחצן המצוקה עצמו, בכל רגע וכולל שירות – GPS לאיתור המיקום.
לכן, כאשר אתם בוחרים חברה שתספק לכם לחצן מצוקה, כדאי לוודא שהוא מחובר למוקד סיוע המאויש 7\24 על ידי צוות מקצועי ומאושר על ידי משטרת ישראל.
• אפשרות דיבור דו כיוונית – כולנו מכירים את הסיטואציה שההורה המבוגר לא עונה בסלולר ואנחנו לא יודעים מה קורה, לחצן מצוקה נייד מאפשר תקשורת דו כיוונית. ניתן להתפרץ למכשיר בכל רגע נתון.
לסיכום
אין ספק כי בשל כל היתרונות הטמונים בדבר ובשל תחושות הביטחון והשקט נפשי שהם מביאים איתם לשולחן, לחצני מצוקה הם פתרון נהדר עבור כל אלו שחוששים מכך שיזדקקו לעזרה דחופה אך לא תהיה ביכולתם להזעיק אותה בשעת הצורך, ובייחוד עבור אזרחים קשישים.
זו בדיוק הסיבה מדוע כל-כך מומלץ לשכור את שירותיה של חברת מוקד אבטחה כמו מוקד אמון, שמתמחה בין היתר במתן לחצני מצוקה. למעשה, זו אחת החברות המובילות בתחום האבטחה בישראל, כאשר היא ידועה בזכות מוקד אמין ושירותי אותו מאיישים 24/7 נציגים שעברו הכשרה מעמיקה במיוחד לשם כך. על כן, אין ספק כי במידה ואתם מחפשים אחר תחושת ביטחון ושקט נפשי - מוקד אמון זו הבחירה שלכם.

מוגש מטעם: מוקד אמון