מה לשאול סוכן פנסיוני?
הכנו במיוחד בשבילך 7 שאלות שכדאי לשאול את הסוכן הפנסיוני שלך אם אתה מעוניין לפתוח קרן פנסיה:
1. אילו סוגי חיסכון פנסיוני קיימים ומה ההבדל ביניהם? – שאלה זו תעזור לך להבין את הסוגים השונים של המכשירים המיועדים לחיסכון פנסיוני ומהם ההבדלים ביניהם, כך שתוכל לבחור את המכשיר המתאים ביותר עבורך.
2. מהם העלויות הכרוכות בפתיחת וניהול קרן פנסיה? – שאלה זו תעזור לך להבין את העלויות הכרוכות בפתיחת וניהול קרן פנסיה, כך שתוכל לקבל מידע מפורט על דמי הניהול והאפשרויות הזמינות
3. איזה תשואה צפויה לקרן פנסיה זו ומהם הגורמים המשפיעים עליה? – שאלה זו נועדה לעזור עוזרות לך להבין את התשואות הצפויות מקרנות פנסיוניות, כך שתוכל לבחור את ההשקעות המתאימות ביותר עבורך.

1 צפייה בגלריה
מקום עבודה חדש
מקום עבודה חדש
מקום עבודה חדש
(צילום: FREEPIK)

4. מהם האפשרויות לגבי ניהול קרן פנסיה וכיצד אוכל לבחור ביניהן? – שאלה זו מאפשרת לך להכיר מעט את הגופים אשר מנהלים את הקרנות ולהבין איזה שיקולים יש לקחת בחשבון כשבוחרים באחד מהם.
5. מהם המגבלות והאפשרויות לגבי פיקדון בקרן פנסיה וכיצד אוכל להתאים אותם לצרכי ההשקעה שלי? – במקרים מסוימים וכשהשכר גבוה ניתן להפקיד לא רק בקרן פנסיה מקיפה בהתאם לחוק, אלא גם בקרן פנסיה כללית או בקופת גמל. הסוכן יסביר לכם על ההבדלים וימליץ מה כדאי לך יותר.
6. מהם התנאים לפיצויים במקרה של רכישת קרן פנסיה והחלטתי לבטל אותה? – חשוב להבין את ההשלכות במקרה של משיכת פיצויים מקרן פנסיה או הפסקת הפקדות במקרה שבו תחליטו להתפטר או לעבור למקום עבודה אחר.
7. מהם האפשרויות לגבי גישה לכספי הפנסיה ובאילו מקרים ניתן למשוך אותם לפני הפרישה? – חשוב שהסוכן יסביר לך מה המטרה של כספי הפנסיה, באילו מקרים ניתן למשוך אותם ללא מס לפני פרישה ובאילו מקרים צעד זה עלול לפגוע לכם.
למה כדאי להתייעץ גם עם סוכן פנסיוני עצמאי?
הרבה פעמים סוכן פנסיוני במקומות עבודה מחויב לכל מיני הסכמים עם המעסיק או עם גורם אחר ולכן לא תמיד מספק מידע אובייקטיבי והוא גם אינו מחויב לכך. לכן תמיד כדאי להיפגש גם עם סוכן עצמאי שעובד עם מגוון רחב של גופים פנסיוניים ושיכול להעניק לכם ייעוץ אובייקטיבי וחוות דעת שנייה.
בסוכנות פתרונות עדיפים אנו מעמידים לשירותכם סוכנים פנסיוניים מורשים עתירי ידע וניסיון, שעובדים עם כל הגופים המובילים בארץ, ומתמחים בייעוץ פנסיוני הן לשכירים והן לעצמאים. צרו עמנו קשר עוד היום ותיהנו משירות בגובה העיניים, ומהתאמה מושלמת של חיסכון פנסיוני.

מוגש מטעם: סוכנות פתרונות עדיפים